Search found 15 matches

by Satosh789
04 Oct 2011, 21:31
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

@Daw
Dzwoniłem do sprzedawcy na allegro, który prowadzi sklep i wytłumaczył mi, że wersja pudełkowa będzie czyli w środku znajdować się będzie płyta i kod.

Tutaj ten sprzedawca :
http://allegro.pl/trackmania-2-canyon-p ... 16566.html
by Satosh789
03 Oct 2011, 16:35
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

Dzięki ale właśnie się dowiedziałem, że 27 października będzie wersja pudełkowa :) z płytą i kodem więc ja czekam :)
by Satosh789
03 Oct 2011, 14:06
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

trochę nie rozumiem tego : 100p - 100 planet(sów) czyli 100x waluta w grze. jaka waluta w grze? nie rozumiem
by Satosh789
02 Oct 2011, 21:42
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

A co to jest playerpage i te 100p?
by Satosh789
02 Oct 2011, 10:33
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

O_o będzie wersja pudełkowa track mania 2 ? :) nie wiem ostatnio pisało na forum ze nie będzie wersji pudełkowej ... :D tutaj mam nawet cytat z innego forum : " A tak poza tym: United Forever też nie miało oficjalnej wersji pudełkowej, a jednak w Polsce wydano je w pudełku." To jak wstrzymać się z k...
by Satosh789
29 Sep 2011, 21:30
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

to mnie zapyta? czy mam sie rejestrować na ubi shop? czy jak ? ;P i to z kodem promocyjnym kupuje sie na mania planet czy na ubi shop? bo sie juz pogubilem :D czy ten sprzedawca jest prawdziwy ? http://allegro.pl/trackmania-2-canyon-pc-box-sklep-grymel-i1832960006.html dziwne pisze wysylka kurierska...
by Satosh789
29 Sep 2011, 15:08
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

Re: CD-Key

a trzeba podawać numer karty ? adres zamieszkania ? itp.. i czy trzeba płacić jeszcze na maniaplanet? dodatkowo w kodzie promocyjnym?
by Satosh789
28 Sep 2011, 15:47
Forum: Trackmania 2
Topic: CD-Key
Replies: 22
Views: 6769

CD-Key

Siema jak z allegro kupie klucz CD-KEY to gdzie mam go wpisać w KODZIE PROMOCYJNYM? i jak juz to musze poadawac numer karty i zaplacic te 20 Euro?

I czy ktos juz z was tak kupowal?
by Satosh789
20 Sep 2011, 22:13
Forum: Trackmania 2
Topic: Allegro
Replies: 11
Views: 3423

Re: Allegro

Nie jestem pewien, ale. wchodzisz tutaj http://pl-maniaplanet.gamesplanet.com/shop/trackmania-canyon Jedziesz w dół i masz pobierz. Wyrzuca cię na stronę ubishopu a tam masz download i gdy wywali cię do strony z płatnością kilkasz wpisz kod promocyjny i tam wpisuje kod otrzymany z allegro. Tak btw....
by Satosh789
15 Sep 2011, 19:27
Forum: Trackmania 2
Topic: Kupownie TM 2 z innego źródła.
Replies: 5
Views: 1175

Re: Kupownie TM 2 z innego źródła.

a jaka na buykey jest forma płatnosci ? podaje się numer karty kredytowej ? czy jak ?

Go to advanced search