TM 2 släpps när då ?

Discuss everything related to Trackmania 2.

Moderator: Swedish Moderator

Post Reply
RunSlingan
Posts: 24
Joined: 30 Jun 2010, 10:34
Location: Sweden
Contact:

TM 2 släpps när då ?

Post by RunSlingan »

Vet vi vilket datum TM 2 släpps och kommer dom släppa en demo på det ? Beta ? Arghh är så jävla taggad :D
Swe.ad'Runslingan

TM 2 Canyon PRO!
breach
Posts: 48
Joined: 15 Jun 2010, 14:57
Location: Sweden
Contact:

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by breach »

Släpp i september, beta i juli
adderollen
Posts: 3
Joined: 22 Jun 2011, 11:16

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by adderollen »

Tjeeeenare!

Jag heter Andreas Rolén!
Under DHS11 så var jag med i Trackmania2 turneringen som spelades :)

Jag slutade 4:a och är sket nöjd eftersom jag åkte ut mot 3 riktigt duktiga spelare som var sponsrade och så. Själv har jag bara lirat Trackmania lite grann!

Men jag undrar om det finns någon möjlighet, eftersom jag ändå slutade 4:a, att man kunde få en beta-key, eller tillochmed det riktiga när de kommer ut?

Tyckte spelet var sjukligt roligt att spela så hade varit kul om man kunde fortsätta :D

Hör gärna av er här eller till min mail: adderollen@hotmail.com

PS. Jag skrev ett inlägg i den engelska tråden med :)

Med Vänliga Hälsningar
Andreas Rolén
breach
Posts: 48
Joined: 15 Jun 2010, 14:57
Location: Sweden
Contact:

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by breach »

Hej Andreas,

Det var jag som var med Nadeokillarna i Logitechbåset under DHS11.

Tveksamt är om du lyckas få en betakey till den stängda betan, bra att du skrev i engelska forumet, större chans att dom läser där :D. Däremot är det nog lättare att få en till öppna betan senare i sommar.
Spelet när det kommer ut kommer att kosta under eller runt 200:- så det är inga stora pengar att lägga på "ett sjukt roligt spel" :D

Du skötte dig bra i tävlingen. Bergie är en av världens bästa trackmaniaspelare, Hakkie Jr och Kewin ligger inte långt efter honom så det var inte så konstigt att du åkte ut.
tcq
Posts: 2718
Joined: 15 Jun 2010, 11:02

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by tcq »

Jag älskade att titta på strömmen och jag måste ha spelet :)
Ni kommer att skriva en tillbakablick om Tm² och DHS?
adderollen
Posts: 3
Joined: 22 Jun 2011, 11:16

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by adderollen »

Tjoo igen!

Okaj :) Snackar lite me MrBob nu, så får la hoppas han kan fixa en beta-key ;)

Ne, kommer säkerligen köpa de!

De roliga var att den jag var närmast att slå ut var just Bergie!
Ledde sista som jag vann över honom omgången innan, men touchade väggen precis i slutet så de sög xD

Menmen, kanske värt att satsa på lite på TM2 :D
breach
Posts: 48
Joined: 15 Jun 2010, 14:57
Location: Sweden
Contact:

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by breach »

tcq wrote:Jag älskade att titta på strömmen och jag måste ha spelet :)
Ni kommer att skriva en tillbakablick om Tm² och DHS?
Nja, jag har inte så mycket mer att tillägga till The Killers och The Doctors mycket detaljerade beskrivningar av E3 och TM2... Jag postade lite bilder från logitechmontern här http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... =70#p23627.
Det mesta värt att veta om spelet just nu är redan ute (förutom kanske någon detalj som jag inte tänker skriva om här ;) )... Det är svårt att redogöra för spelkänslan när man skriver. Men det är lätt att lära sig att köra snabba banor, det kommer däremot bli svårt att köra tekniskt... :)
Jag kan bara säga att Canyon är snabbt, helt buggfritt att köra (!Äntligen) inga buggar in landningarna. Plus att jag tror att communityt kommer att kunna göra underverk med editorn (om man bara slipper alla transitionsbanor).
adderollen wrote:Okaj :) Snackar lite me MrBob nu, så får la hoppas han kan fixa en beta-key ;)
Lycka till ;)
tcq
Posts: 2718
Joined: 15 Jun 2010, 11:02

Re: TM 2 släpps när då ?

Post by tcq »

Tack så mycket.
breach wrote: Jag kan bara säga att Canyon är snabbt, helt buggfritt att köra (!Äntligen) inga buggar in landningarna.
Äntligen :)

Och lycka till adderollen.
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests