Esittele itsesi

Yleinen keskustelu muista aiheista.

Moderator: Finnish Moderator

Post Reply
User avatar
sfiscar
Posts: 23
Joined: 01 Oct 2012, 10:43
Location: Finland

Esittele itsesi

Post by sfiscar »

Kaikki foorumit tarvitsee esittely osion. Eli alotetaas tällänen.
Eli vapaasti jotain tietoa itsestäsi. (Edes vähän)

Eli ikää on 24 ja etelä suomesta kotosin.
Tämän hetkisiä tavoitteita olisi löytää elämä. Tällä hetkellä "opiskelen" uutta ammattia ja suurin osa vapaa ajasta kuluu koneella istuen. Laiskan on hyvä olla. :D
Shootmaniaa tänne tullut pelailemaan ja muista FPS peleistä on taustaa kohta puoliin 4 vuotta.

Siinähän sitä lyhyesti.
Jatkakaa.
User avatar
SFiCepari
Posts: 19
Joined: 01 Oct 2012, 10:13
Location: Finland

Re: Esittele itsesi

Post by SFiCepari »

En jatka....

Ikää on 22 ja Kainuusta kotosin.

Shootmaniaa pelaillessa ja vähän muitakin.
Fps peleistä kokemusta about 4 vuotta.

Konsoli pelaamistakin tulee harrastettua siinä missä PC pelaamistakin..
reaby
Posts: 1032
Joined: 29 Dec 2010, 23:26
Location: Eastern Finland
Contact:

Re: Esittele itsesi

Post by reaby »

Trackmania1:n pelaajat varmaan tietääkin jo tapauksen :)

Ikkee on 30 ja rapiat. Ehta aito savolainen, eli vastuu juttuloista siirtyy kuulijalle.

Tm-mualimmassa oon vaikuttant jostakkii 2008 vuoresta lähtiin, ja jonninmoisen liutan ernäkössii xaseco 1 ja 2, fast, tm-gery ja manialive pluginiloita oon tehnynnä että trackmania ykkösseen, kakkosseen jotta shootmaniaankin.

Ei muuta ku, rykästäänpä foorumit nyt uuvella innolla vauhtihin kun näyttääpi aktiviteetti kasvavan tälläkkii saralla!
Wormii
Translator
Translator
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2010, 14:14
Location: Tampere
Contact:

Re: Esittele itsesi

Post by Wormii »

Pikakatsaus: 2008 vuodesta saakka TMU:ta ajaellut Etelä-Pohjanmaalaispoika. Ikää on 19v ja elämä kuluu arkisin intissä Niinisalossa ens juhannukseen saakka. Ajelen tiimissä DFF, Drivers from Finland. Omistan myös TM2.
wormi27z, wormi, w_rmi, kybermato, Worm, previously from teams [DFF], pls., Don|, PENTA>>, PkD/, [FBR], nyan'
Eetami
Posts: 1
Joined: 30 Oct 2013, 13:24

Re: Esittele itsesi

Post by Eetami »

Suomalaiset foorumit, herranjestas! Löysin nämä vasta nytten!

Olen 23-vuotias Etelä-Suomen kasvatti tällä hetkellä pääkaupungissa opiskelemassa. Ensimmäiset FPS-kokemukset taisi olla Action Half-Lifen parissa vuonna nakki ja kyrpärä, vaikka pelattua on tullut jo vaahtosammuttimesta lähtien vanhalla DOS koneella Aladdinia ja muita Virginin pelejä. CS tuli tutuksi versiosta 1.3 ja kaikki sen jälkeen tulleet on olleet hallussa.

Tämä peli ei jäänyt minulta huomaamatta. Betaan en päässyt (enkä oikeastaan siitä tiennytkään), mutta julkaisun jälkeen taisin ostaa suoralta kädeltä, sen verran mielenkiintoiselta vaikutti. Harmi, ettei tämä nyt muutaman kuukauden viraalinaolonsa aikana ole saanut suuremmin tuulta alleen. Sen verran hauska ja koukuttava peli monista ongelmistaan huolimatta.

Jos täältä tosissaan löytyisi suomalaisia servereitä, tulisin mieluusti pelaamaan niille! Olen koittanu itekkin hostata serveriä sillon tällön, mutta juuri ketään ei ole liittynyt. Rakastan tuota mappieditoria. Mappeja tehdessäni tärkeintä minulle on pitää yllä mapin flowta ja kiinnittää huomiota siihen, että kaikessa mitä sieltä löytyy on jokin järkevä peruste. Niin monia mappeja vaivaa huolimattomuus ja ajattelemattomuus.

- Esa Lindqvist
Wormii
Translator
Translator
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2010, 14:14
Location: Tampere
Contact:

Re: Esittele itsesi

Post by Wormii »

Moi vaan

Meistä suurin osa pelaa Trackmaniaa täällä, ja yleisestikin täällä pyörii tosi vähän porukkaa. Käytämme pääosin tiimien foorumia tai radanjakelusivustoa mania-exchangea :) Hyvä että peli maistuu.
wormi27z, wormi, w_rmi, kybermato, Worm, previously from teams [DFF], pls., Don|, PENTA>>, PkD/, [FBR], nyan'
Post Reply

Return to “Yleistä keskustelua”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest