TM2 hjelp

Her postes alt som er relatert til Trackmania 2.

Moderator: Norwegian Moderator

Post Reply
sakshiw
Posts: 1
Joined: 20 Sep 2011, 17:26

TM2 hjelp

Post by sakshiw »

Hei jeg fant ut etter at spillet ble lasted ned at cd-keyen min ble sendt til en mail som ikke funker :( er dette noe som kan bli fikset? eller vil jeg få tilbake pengene om ikke koden blir aktivert/ ikke blir sendt siden det var noe feil med mailen?
norwegianrace
Posts: 5
Joined: 20 Sep 2011, 23:14

Re: TM2 hjelp

Post by norwegianrace »

prøver å installere men den fryser hele tiden. hva skjera?
Hybelkanin
Posts: 37
Joined: 14 Sep 2011, 23:14
Location: Norway
Contact:

Re: TM2 hjelp

Post by Hybelkanin »

Hvis du har problemer med install ennå, prøv beta installen som du finner link til her: http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... 563#p64762

Funka for meg, vanlig install nyttet ikke her heller.
trommis
Posts: 3
Joined: 28 Sep 2011, 20:17

Re: TM2 hjelp

Post by trommis »

Lastet ned fra offisiell hjemmeside, og betalte pr. VISA. Har enda ikke mottatt noen reg.kode på mail. Tar dette tid, eller skal det komme øyeblikkelig? Hvor skal man evt. henvende seg for å få tilsendt kode?
Thundagar
Posts: 3
Joined: 25 Sep 2011, 00:52

Re: TM2 hjelp

Post by Thundagar »

Jeg fikk keyen med en eneste gang ikke noe problem
trommis
Posts: 3
Joined: 28 Sep 2011, 20:17

Re: TM2 hjelp

Post by trommis »

All mail fra Mania Planet havnet i "spam-filteret" hos min ASDL-leverandør (mimer). Har nå mottatt bekreftelse og kode i format: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXX.

Får likevel ikke startet spillet, da det hevdes at "brukernavnet er ukjent". Ved forsøk på oppretting av ny bruker, får jeg tilbakemeldingen: "Brukernavnet eksisterer allerede". Hva er dette for slags rot????
Weeeeee
Posts: 165
Joined: 20 Aug 2011, 21:09

Re: TM2 hjelp

Post by Weeeeee »

Du får jo selvfølgelig meldingen "brukernavnet eksisterer allerede" fordi noen andre bruker det nicket du vil ha ;p.Prøv å velg noe annet.
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest