Kan e-mailadres niet wijzigen...

Discussieer hier over alles wat met Maniaplanet te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
Rudey
Posts: 2
Joined: 19 Jul 2012, 21:51

Kan e-mailadres niet wijzigen...

Post by Rudey »

Goedenavond heren,

Ik wist niet zeker waar ik deze topic moest plaatsen, hier bij ManiaPlanet, of bij TrackMania².

Zo ver ik weet kan ik het e-mailadres van mijn ManiaPlanet account alleen wijzigen via TrackMania².
Daar kan je namelijk bij de instellingen van je profiel je e-mailadres zien en wijzigen.
Maar het lukt mij maar niet om het e-mailadres ook daadwerkelijk voor altijd te veranderen.

TrackMania² zegt telkens tegen mij:
"Er is een fout opgetreden tijdens het updaten van je profiel.: Je account is niet gevalideerd."

Ik geloof dat mijn account gewoon in orde is, maar dit weet ik niet 100% zeker...
Het zou kunnen dat hij niet gevalideerd is, maar waar kan ik dit dan zien/doen?
Waar kan ik controleren of hij gevalideerd is?

Als er een andere manier is om je e-mailadres te wijzigen hoor ik dit natuurlijk ook graag.
Hartelijk bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Ruud
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Kan e-mailadres niet wijzigen...

Post by mistertl »

Als het goed is heb je tijdens het aanmaken van je account een e-mail ontvangen met daarin ook de validatiecode. Deze voer je normaal gesproken pas in op het moment dat je Planets in het spel uitgeeft. Vanaf dat moment zou je account gevalideerd moeten zijn.
Dus geef ergens even een paar planets uit (speel bijv. een spelletje Box'O'Planets, deze vind je - mits niet verwijderd - onder je Bookmarks onder de naam ManiaLoto), dan wordt er gevraagd om je code, en na invoer is je account gevalideerd.
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Post Reply

Return to “Maniaplanet”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest