United and stadium accounts

Discussieer hier over alles wat met Maniaplanet te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
Funkyjazz
Posts: 2
Joined: 20 May 2013, 10:15

United and stadium accounts

Post by Funkyjazz »

Hallo,

Wat een ware opluchting om weer eens in het nederlands te mogen schrijven op een forum :thumbsup:
Ik heb de beta geinstalleerd en online geraced. Het goede is dat ze vastgehouden hebben aan het originele concept. DAt het er grafisch beter uitziet is leuk maar eigenlijk merk ik er niks van als ik met 500 door bochten scheur, trachtend de auto uit de slip te houden. Hetgeen ik graag, net als iedereen, zou willen zien zijn meer complexe baanstukken, andere loopings, bochten in een hoek van 45 graden, kurkentrekkers in diverse formaten etc.
Anyways, wat gaat er gebeuren met United? Blijft dat gewoon bestaan naast Stadium? En wat gebeurd er met de accounts van United, worden deze nog geconverteerd naar Stadium?
Een maatje van mij speelt United op z'n MAC. Stadium kan hij niet spelen dus ik hoop niet dat straks alle United servers leeg zijn en iedereen over is naar Stadium...

See ya all on track...
User avatar
Xymph
Posts: 1426
Joined: 15 Jun 2010, 20:35
Contact:

Re: United and stadium accounts

Post by Xymph »

Funkyjazz wrote:wat gaat er gebeuren met United?
Niets.
Funkyjazz wrote:Blijft dat gewoon bestaan naast Stadium?
Ja, net als Original, Sunrise en Nations ESWC.
Funkyjazz wrote:En wat gebeurd er met de accounts van United, worden deze nog geconverteerd naar Stadium?
Tuurlijk niet.
Developer of XASECO for TMF/TMN ESWC & XASECO2 for TM²: see XAseco.org
Find your way around the Mania community from the TMN ESWC hub, TMF hub, TM² hub, and SM hub
Post Reply

Return to “Maniaplanet”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest