Problemen/troubles with mania lotto after update?

Discussieer hier over alles wat met Maniaplanet te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
lassie_tielt
Posts: 2
Joined: 04 Mar 2013, 14:54

Problemen/troubles with mania lotto after update?

Post by lassie_tielt »

Hallo!
Na de update, kan ik bij de manialink lotto geen nieuwe beurten kopen...?? de drie gratis kansen lukten, maar na het aanklikken van "buy another 15 chances", verschijnt het scherm "do you want to pay 40 planets"?? ok klikken en er gebeurt niets..gelukkig gaat mijn geld niet van de rekening, maar bij deze zijn er nog lotto mensen met dit probleem???
ik had net het gevoel een miljoen te kunnen winnen vandaag :p :p :)


are there also players today who can't use the manialotto ?? problem is: three free chances are ok, but if i want to pay for 15 other chances, the screen doesn't work anymore..my money luckily remains the same but that's it. you can click and pay but there's nothing that happens..???

grtz fullgazz
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Problemen/troubles with mania lotto after update?

Post by mistertl »

Het lijkt er inderdaad op dat deze op dit moment even stuk is. Waarschijnlijk zal dit snel gerepareerd worden, aangezien er een hotfix aan zit te komen. Of wellicht ligt het aan de website zelf, en moet de maker het fixen.
Ik heb er echter ook op het Engelse forum al over gelezen, dus dat gaat zeker goedkomen (op welke manier dan ook) ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Post Reply

Return to “Maniaplanet”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest