Confirmation mail voor aankoop

Discussieer hier over alles wat met Maniaplanet te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
cas91
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2013, 12:56

Confirmation mail voor aankoop

Post by cas91 »

Hey,

Ik heb kwartier geleden canyon aangekocht via maestro. Ik verwacht normaal een confirmation mail maar heb deze op dit moment nog niet. Weet er iemand hoe lang dit duurt alvorens het wordt bevestigd?

+ Na het betalen werd ik teruggestuurd naar het aankoopscherm van maniaplanet en daar stond volgens mij payment refusee helemaal bovenaan in rode letters.. door ongeduldig te zijn heb ik dit weggeklikt. Echter als ik mijn rekening bekijk online is er wel een bedrag van 19,99 EUR afgegaan.

Na hoeland wachten is het verstandig om eens mail te sturen naar maniaplanet support?
HaagseSmurf
Posts: 2296
Joined: 13 Apr 2011, 19:46
Contact:

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by HaagseSmurf »

1) Je zou even voor de zekerheid kunnen kijken of de mail niet in je spambox terechtgekomen is.
2) Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik toch een mail sturen naar maniaplanet support en stuur desnoods een kopie van je afschrift mee als bewijs (of een downloadlink)
3) Hopelijk tot snel online!

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
cas91
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2013, 12:56

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by cas91 »

Thanks haagse,

Mail zat niet in spambox...
Is er een bepaald mailadress for support of is het via de site en dan gamesplanet?
HaagseSmurf
Posts: 2296
Joined: 13 Apr 2011, 19:46
Contact:

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by HaagseSmurf »

Als je Canyon gekocht hebt via http://nl-maniaplanet.gamesplanet.com/s ... nia-canyon dan moet je idd officieel naar de support site en kom je hieruit: http://support.gamesplanet.com/help.html
Voor alle zekerheid zou ik ook nog een engels postje maken in dit topic viewtopic.php?f=264&t=9033&start=100.
Mocht het te lang duren voor een antwoord dan kun je altijd via dit forum een pm sturen naar iemand van NADEO zoals bijvoorbeeld ALINOA of CEROVAN.

Ik hoop dat het snel lukt.!

Vooralsnog kun je wel nog de demoversie van Canyon gratis online spelen maar dat is een uitgeklede versie en dat is maar na de 1e 2 dagen voor 1 uurtje per dag !

Succes!
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
cas91
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2013, 12:56

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by cas91 »

Thanks al haagse,

Had via support naar gamesplanet alles gestuurd. Alles goed en wel, reageren snel en gingen de confirmation mail doorsturen. Nu hebben ze hem doorgestuurd maar is het 1 voor trackmania stadium terwijl ik Canyon heb gekocht. Dus weer wachten... ^^

Als het echt te lang duurt zal ik inderdaad engelse post ook maken, heb wel ff tijd ^^
Van het uurtje spelen op demo weet ik, had gehoopt om vandaag wel al de key te hebben omdat ik vnv CSP heb. dan maar wat minder trainen :p
novationx
Posts: 2723
Joined: 10 Aug 2013, 22:33

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by novationx »

Maak desnoods een 2de demo account aan, zo kan je langer spelen. :D :D
The neverending waiting game has to stop.
HaagseSmurf
Posts: 2296
Joined: 13 Apr 2011, 19:46
Contact:

Re: Confirmation mail voor aankoop

Post by HaagseSmurf »

novationx wrote:Maak desnoods een 2de demo account aan, zo kan je langer spelen. :D :D
Hahahah goeie tip inderdaad :thumbsup:

En wederom succes Cas !

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
Post Reply

Return to “Maniaplanet”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests