Maniaplanet 2 OpenBeta 3.1 Update

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
toonpanda
Posts: 2
Joined: 24 Mar 2013, 15:42

Maniaplanet 2 OpenBeta 3.1 Update

Post by toonpanda »

Hey!

Ik heb een probleem met de update naar OpenBeta 3.1 . Ik heb ManiaPlanet Canyon (met platform etc) aangekocht, en zat in de beta voor ShootMania (die even weg was, en nu zit ik terug in een of andere beta daarvan met Elite, Joust en Mode).

Canyon wil dus verplicht updaten naar 3.1 (700+MB) e, na een goeie 300MB stopt hij er telkens mee. Geen fout, geen netwerk dat wegviel, gewoon het voortgangsvenster verdwijnt.

Behoorlijk vervelend dus... Iemand dit ook al meegemaakt?

Nog een vraagje: zit in deze update automatisch ook Canyon Stadium in, of moet ik daar nog iets anders voor doen?

Heb weinig zin in een reinstall aangezien ManiaPlanet niet zo goed is in het bijhouden van je gegevens.

Grtz,
ToonPanda
toonpanda
Posts: 2
Joined: 24 Mar 2013, 15:42

Re: Maniaplanet 2 OpenBeta 3.1 Update

Post by toonpanda »

Door eens een andere ManiaPlanet.exe (Zoeken in Program files) te gebruiken om het spel op te starten, lukte de download wel.

Opgelost, ik kan spelen :)
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Maniaplanet 2 OpenBeta 3.1 Update

Post by mistertl »

Fijn om te horen!
Je kan overigens altijd vanaf de PlayerPage een up-to-date installer halen voor de verschillende spellen. Eventuele instellingen blijven (in principe, tenzij je eerst de oude versie helemaal verwijderd) behouden ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests