Multiplayer-problemen

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Multiplayer-problemen

Post by mistertl »

Speel je via een wifi-verbinding of speel je met een draad tussen je computer en je router?
Als je een wifi-verbinding hebt zouden de tips in dat topic wellicht kunnen helpen. Speel je met een draad, dan is dat verhaal niet van toepassing (een bedraad netwerk zal geen last hebben van andere netwerken).
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Wackemall
Posts: 50
Joined: 04 Mar 2013, 22:08

Re: Multiplayer-problemen

Post by Wackemall »

Geen wifi....ouderwetse UTP-kabel....ik vond het al een raar verhaal, draadloos gamen zullen de meeste spelers toch niet doen (?)

Maar goed, je probeert wat en ook het uitschakelen van wifi maakte niets uit....

:(
zarexz

Re: Multiplayer-problemen

Post by zarexz »

Wackemall wrote:draadloos gamen zullen de meeste spelers toch niet doen (?)
Lijkt mij ook niet. Draadjes zijn de beste :thumbsup:
Wackemall
Posts: 50
Joined: 04 Mar 2013, 22:08

Re: Multiplayer-problemen

Post by Wackemall »

zarexz wrote:
Wackemall wrote:draadloos gamen zullen de meeste spelers toch niet doen (?)
Lijkt mij ook niet. Draadjes zijn de beste :thumbsup:
Precies! :thumbsup:
Wackemall
Posts: 50
Joined: 04 Mar 2013, 22:08

Re: Multiplayer-problemen

Post by Wackemall »

PROBLEEM IS OPGELOST!

:yes:


Misschien wel te simpel voor woorden: ik ben terug gegaan naar een oudere driver voor mijn GPU....ik begon ook problemen te krijgen bij COD MW3....(had ik ff niet gespeeld; de laatste keer met een oudere driver zonder problemen).
Ik kreeg dus het idee dat het wel de driver moést zijn......
HaagseSmurf
Posts: 2296
Joined: 13 Apr 2011, 19:46
Contact:

Re: Multiplayer-problemen

Post by HaagseSmurf »

Yeeeeah :D
Mooi. Moest wel een keertje goedkomen.
En nu raaaaaaacen :clap:

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
User avatar
TMarc
Posts: 15441
Joined: 05 Apr 2011, 19:10
Location: Europe
Contact:

Re: Multiplayer-problemen

Post by TMarc »

end goed al goed :3 :pil
zarexz

Re: Multiplayer-problemen

Post by zarexz »

TMarc wrote:end goed al goed :3 :pil
Voor Wackemall misschien ja. Ik heb al drie ATI-driver updates gehad since Canyon beta4 en dat maakt voor mij qua freezes geen moer uit. :cry:
HaagseSmurf
Posts: 2296
Joined: 13 Apr 2011, 19:46
Contact:

Re: Multiplayer-problemen

Post by HaagseSmurf »

Deze beta-driver had je ook al geprobeerd Zarexz?
http://www.nvidia.com/object/win8-win7- ... river.html
Ik zag wel je reactie in dit topic http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... 64&t=18957 maar klaarblijkelijk was dat niet de oplossing :(
Maar heb je ooit ook al is eerst alle vorige drivers verwijderd met een driver cleaner en dan pas een nieuwe driver geinstalleerd ? Soms wil dat nog wel is helpen, succes Zarexz :D

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
zarexz

Re: Multiplayer-problemen

Post by zarexz »

zarexz wrote:drie ATI-driver updates
HaagseSmurf wrote:Deze beta-driver had je ook al geprobeerd Zarexz?
http://www.nvidia.com/object/win8-win7- ... river.html
Ik zag wel je reactie in dit topic http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... 64&t=18957 maar klaarblijkelijk was dat niet de oplossing :(
LOL, nee dus want ik heb een ATI. Ik was alleen maar een beetje vriendelijk in dat topic omdat ik nix anders te schrijven had :?
HaagseSmurf wrote:Maar heb je ooit ook al is eerst alle vorige drivers verwijderd met een driver cleaner en dan pas een nieuwe driver geinstalleerd ? Soms wil dat nog wel is helpen
Ik doe nooit iets. Meestal komt de AMD Engine Control Center met een bericht dat er een update is en dan gaat hij aan de gang. Het enige wat ik vaak gebruik is CCleaner om m'n register op te schonen.

Als het aan mij ligt is het een netwerk danwel TM probleem. Ik heb dit probleem al sinds TMNF. Ik ben in de tussentijd aan m'n derde pc, ik heb nu een 50/50 i-net verbinding en het probleem is er nog altijd.

Daarbij, Grid, ToCa3 en m'n Audio en MIDI programmas werken allemaal prima. Nadeo moet eerst m'n logs maar eens lezen voordat ik allerlij dingen overhoop ga halen.
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest