jammer

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
looser4ever
Posts: 4
Joined: 15 Aug 2014, 14:14

jammer

Post by looser4ever »

Hallo iedereen..

Jammer.. zo jammer.. Gisteren poste ik hier een berichtje/vraagje over een account waar ik niet meer bij kon.... Op de een of andere manier ben ik daarbij op lange tenen gaan staan, want dezelfde dag nog werd het verwijderd. Niet alleen hier, maar ook op de engelstalige versie van het forum. Het lijkt erop alsof men een kritische vraag stelt of iets dat erop lijkt, dat erg moeilijk te verteren is voor de dames/heren... Het enige dat ik wil/wilde is weer op mijn duur betaalde account kunnen......... Dat was ook mijn enige vraag... Jammer... Was een mooi moment geweest voor de uitbaters van het spel om te laten zien dat iemand ook nog meeteld als zijn centen al binnen zijn.. Gemiste kans..
User avatar
Xymph
Posts: 1426
Joined: 15 Jun 2010, 20:35
Contact:

Re: jammer

Post by Xymph »

Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is voordat je je beklag doet. Dan zul je zien dat je posts (zowel NL als EN) oorspronkelijk in het verkeerde forum geplaatst waren en slechts verhuisd zijn naar de juiste Support subforums. En daar bovendien beantwoord werden...

Don't panic. ;)
Developer of XASECO for TMF/TMN ESWC & XASECO2 for TM²: see XAseco.org
Find your way around the Mania community from the TMN ESWC hub, TMF hub, TM² hub, and SM hub
looser4ever
Posts: 4
Joined: 15 Aug 2014, 14:14

Re: jammer

Post by looser4ever »

Je hebt helemaal gelijk.. Excuses voor mijn ietwat te vroege reply... Ik ga me nu nederig door het stof rollen en met 10 stokslagen zelf bestraffen.. lol.. Ter verdediging voer ik mijn absolute onwetendheid in dit soort dingen aan.. Nogmaals excuus
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest