Nieuws over TrackMania 2 (centraal)

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

User avatar
w1lla
Posts: 2396
Joined: 15 Jun 2010, 11:09
Location: Netherlands
Contact:

Nieuws over TrackMania 2 (centraal)

Post by w1lla »

Centrale informatie van nieuws over TM2 om de informatiestroom te vergemakkelijken.

Pre-order TrackMania² Canyon
Het is nu mogelijk om TrackMania² Canyon te pre-orderen via http://www.trackmania.com of http://shop.ubi.com.
De prijs is €19.99. Met deze pre-order krijg je ook toegang tot de Multiplayer beta, welke inmiddels van start is gegaan.
Zodra TM² Canyon uit is op 14 september wordt het spel automatisch geüpdatet naar de volledige definitieve versie.


Wees vrij om dingen die niet kloppen of nog niet toegevoegd te zijn aan te geven in deze topic.
De systeemeisen om het spel te spelen:
Hylis wrote:
We zijn hard aan het werken om het spel op de kleinste graphische processor te laten werken.
Het werkt op een kleine configuratie waardoor het betere eruit ziet en ook een goede frame rate heeft.
Het is misschien moeilijk te geloven, maar op een Acer Revo die ik een jaar geleden gekocht heb speelt de test map in TM² rond de 50-60 fps. We denken zelfs dat het sneller zal zijn dan nations.
Hylis wrote:We hopen een perfect lopende DX9 versie te maken, die ondersteund zal worden door vele hardware fabrikanten bij een echte hoge prestatie. Indien we geen DX11 gebruiken, zal het als een update later volgen.
Hylis wrote:
pod.Gameurs wrote:Over de vijftien omgevingen:

-Het spel zal ongeveer 40GB HDD gebruiken :shock:
-Specifieke Omgevingen? (Drift / Free, Ik weet dat de gemeenschap meer wilt dan race)
-Thema's zoals Moon / Toon zullen die beschikbaar zijn? :P
Voor nu zullen er negen omgevingen komen waarvan 3 voor TM².
We zijn op zoek naar Stunts en Drifts maar op het moment lijkt het niet mogelijk. Misschien moeten we een blok powerdrift maken om te voorkomen dat spelers gedwongen leren hoe ze moetendriften.
Hylis wrote: (...)
Fix werkt aan het renderen van graphics. We zijn bezig om twee niveau's te maken zodat high-end pc's en lagere kwaliteit pc's ongeveer hetzelfde beeld hebben.
(...)
__________________________________

Omgevingen per 3 maanden verkocht:
Hylis wrote: De zaken rond maniaplanet moeten eenvoudiger. We verwachten dat elke 'Titel' (een omgeving voor een spel, zoals TM ² Canyon bijvoorbeeld) afzonderlijk te verkopen tegen een redelijke prijs. Alle titels kunnen worden gebruikt onafhankelijk van elkaar, maar ze wel zelf te combineren tot een enkele plaats: maniaplanet.

In feite, is het waarschijnlijk dat gebruikers genaamd "planets" Met het kopen, zouden ze in staat zijn om de verschillende titels te verwerven. Dit deel wordt uitgewerkt, maar het is heel dicht bij wat we hebben gedaan met het betalen van coppers om TM United aan te schaffen.

En voor haenry, DLC antwoord voor mij is wanneer een inhoud nodig is om een ruimte die vrijwel bestaat ​​in het spel aan te kunnen vullen. Door het maken van aparte omgevingen, vind ik het minder als DLC, maar meer als gescheiden inhoud of standalone add-ons als u verkiest. In feite is ook de inhoud, maar niet hier in te vullen een reeds bestaande, maar aan toe te voegen.

Zooz, onze minimale plan is voor negen omgevingen en de huidige ambitie is voor vijftien. We zullen het spel sowieso aanpassen aan de situatie. Er kunnen meer of er kan minder zijn.
Hylis wrote: de prijs van elke titel wordt onafhankelijk. U kunt dit zien als kleinere game releases vaker. Het doel is om een continue afgifte. Als we hem loslaten drie omgevingsvariabelen in het jaar, op € 19,90 als prijsnemende als voorbeeld, dan zou u € 59-70 per jaar betalen voor de drie verschillende omgevingen en krijgt tegelijkertijd de online functies alsmede ook updates aangeboden. En als je alleen liever TM ² en QM wilt, bijvoorbeeld, dan kunt u slechts twee keer betalen en het kost u minder.

(Nieuw)
Hylis wrote:Het idee is om vrij rond drie titels per jaar, een voor elk spel. Ik zou graag een TM ², een SM en een QM omgeving elk jaar te zien. Nu, dit is meer als het algemene idee. Wij kunnen minder doen als er te veel werk op elke PC, of wellicht meer als we een betere productie capaciteit (het is echt niet gekoppeld aan het aantal mensen alleen, maar de kwaliteit en de mogelijkheid om meer te zijn, terwijl het houden van diepte)

ja, dit jaar willen we twee titels releasen: een TM ² en een SM, en liefst willen we graag drie titels release volgend jaar. Maar nu dat we goed gevorderd zijn op de eerste TM ², we hebben een hoop werk op de eerste SM.
__________________________________

Connecties tussen de 3 spellen ?

Hylis blijft hierover stil.
Hylis wrote:
Ancestroll wrote: Maniaplanet: een naam om te omschrijven hoe 3 spellen één kunnen zijn

Image

Kun je je voorstellen dat drie zo verschillende spellen bij elkaar komen na een tijdje?
Kunnen we suggereren dat de inhoud ervan zal worden "aanvullende"?

Zo veel vragen geen antwoorden.
Gewoon een foto (hierboven) die zo is vereenvoudigd "Maniaworld.

En jij, wat denk je?
wordt voornamelijk gebruikt om te symboliseren dat de manie is in het midden van dit alles. In principe, MT is een auto-en natuurkunde en een shooter is niet veel meer
Hylis wrote:
insomnia wrote: Nog een vraag: wij hebben gehoord, MP-eenheid zal de Gemeenschap van alle drie de games / genres. Doel hoe de games zijn Zelf verenigd zijn, zodat te brengen naar het punt:
Is het mogelijk om het spel servers met TM2 creëren, QM en SM kaarten op het op hetzelfde tijd (n schakelen spelmodi tussen de kaarten, zoals omgevingen, time attack mode of deathmatch-modus met de termijn Veronderstelde ))

Florent? : Mrgreen:: mrgreen:


Weet het nog niet. In feite, Of we 'op te leggen' een manier kan iedereen Every Where servers (het zal alle servers tot een beperkte omgevingen ", zou tot doel om spelers beter gewoon springen van de ene naar de andere te bieden-als een groep-volger) OF we laten spelen met organiseert de spelers wat ze liever: welkom iedereen met behulp van slechts een gek over goud maken van een mix voor hen en hun offer onderdeel van vrienden zult zien:. mrgreen:: mrgreen:

__________________________________


Omgevingen:
Hylis wrote:
Blahitis wrote: grote omgevingen. Dus ik zie dat u kunt ieder evnironment in de nacht de tijd ook? Het lijkt een beetje opnieuw uitgevonden sneeuw:)
"Ja", voor track en schieten, de vier stemmingen beschikbaar zijn.
Voor TM ² en SM, de vier "stemmingen" (Dawn, Dag, Dusk, Nacht) effectief zijn.
__________________________________



Het beheer van deze servers met Enviros?

Hylis wrote: Hylis schreef:
In feite zal de oplossing komen uit het praktische aspect. Mijn mening is dat we moeten laten aan de spelers op het moment dat ze beginnen te spelen, en ze zullen goed organiseren zelf (als we geven hen de geschikte filters) ik dacht aan een oplossing die bestaat uit twee uitersten: ofwel een milieu alleen, hetzij degenen die hebben alle omgevingen. Maar het zou onnodig worden verweten. Omdat in de praktijk, denk ik dat is wat kan hebben. Single Milieu-spelers, of degenen die willen spelen op hen allen, tenminste zo nu en dan

__________________________________


TM2 en eSports:

Hylis wrote:
Om Nadeo, de eSports is erg belangrijk, en ik denk dat het goed was bewees met onze toegewijde ontwikkeling, of zelfs een gratis kleur in een race. Ik geloof nog steeds in de eSports en de positieve toekomst. Het is een manier om mensen van alle landen, of die van de hoeken. Met online, het is zelfs een zeer effectieve manier om het te doen tegen lagere kosten voor de spelers.
Hylis wrote:[qoute="putten."]

Cool. Dus denk je dat TM2 en SM zullen hun plaatsen op de eSport scene hebben? En wat te denken van TMNF, die een grote plaats heeft nu op eSport?
Ja, ze zullen al hun plaats. Maar de vraag is hoe groot en welke groter zijn dan anderen.

Tijd is het antwoord. Neem de TrackMania geschiedenis en kijken waar we geëindigd. Denk maniaplanet op dezelfde manier. We zullen ergens beginnen, in bepaalde tijd, en zal dingen zien evolueren van daar. Misschien zullen we doen een Naties 2, misschien doen we niet. Ik hoef niet een petitie voor haar om te denken aan. Maar vandaag, zou het nutteloos om het te doen. Als spelers willen eSport doen op Naties, het spel goed genoeg is in dat opzicht, en het is niet een sneltoets of een aanpasbare interface die zou het een revolutie.

Dus zijn we altijd op zoek na de wedstrijd, want dat is wat actie multiplayer games vaak over op het hoogste niveau.
__________________________________



Botsingen in TM2?

Nee
Hylis wrote:Al jaren denken we aan de optie om botsingen in het spel te integreren, maar we werken er niet aan omdat er belangrijkere dingen zijn, zoals het creëren van een goede FPS en een goede RPG.
__________________________________


De maniascript:

Hylis schreef:
Ons plan met ManiaScript is het ontwerpen van een game-georiënteerde taal. Dat betekent dat het moet weten hoe je savegames, real-time, interface en netwerken met relatief gemak te beheren. Het is om te kunnen evolueren. Er is veel te doen in dit domein, maar we vooraf langzaam maar zeker.


Hylis wrote:
Voor een gamemode, wordt een script uitgevoerd server side.
Voor een ManiaLink of ManiaTrack bijvoorbeeld, is het script uitgevoerd client side (beschermd).


Hylis schreef:
Om een voorbeeld te geven, de eerste maniascript realiseerden we ons intern is een spel van spin (het kaartspel) dat begint als we een bepaalde zone in te voeren en wordt afgesloten wanneer we uit die zone.
Het is een beetje dom, ik weet het: mrgreen:

__________________________________


Ergonomie en content management:
refresh wrote: Het zou wel heel waardevol zijn voor een echte content management in ² TM, SM en QM hebben:
rechtstreeks te beheren kaarten, auto's, skins, blokken en andere extra content in de game

Want nu kun je gewoon inhoud toevoegen via het spel, maar we kunnen niet verplaatsen, verwijderen, hernoemen, mappen aanmaken ... Het zou heel mooi zijn, want dat is wat ik heb een hel monster in de track editor gedaan: ik denk nooit gaan om dit alles in Windows sorteervolgorde, voordat de lancering van het spel: je doet beseffen dat het als we eenmaal de editor onder de ogen te hebben.
En zelfs dan ... Het zou veel praktischer en "gebruikers-vriendelijk!
Hylis wrote: @ refresh
Ik ben er niet zeker van dat het zal lanceren. Maniaplanet zal dan te evolueren naar een meer comfortabel gebruik van een bepaald systeem.
__________________________________

Ergonomie en Datamanagement:

refresh schreef:
Het zou echt gewaardeerd worden om een ??echte data management systeem in de TM ², SM en QM hebben:
Om direct te kunnen beheren van de kaarten, de huiden, de blokken en alle andere inhoud in het spel.
Want nu kunnen we alleen maar dingen toe te voegen in het spel, maar we kunnen niet bewegen, wissen, hernoemen of mappen aanmaken ...
Het zou echt mooi zijn, want dat is wat een puinhoop gemaakt in mijn track editor: Ik denk nooit te bestellen alles in Windows voordat het spel begint, een pas begint te beseffen een keer in de editor.
Zelfs zou het praktisch en gebruiksvriendelijk.

Hylis reageert:
Ik ben niet zeker dat zal worden opgenomen bij de lancering. ManiaPlanet moet evolueren om bepaalde toepassingen van het systeem meer comfortabel in gebruik.

__________________________________


De Map Editor:
Hylis wrote: (....)
Olivier is bezig met de track editor (een selectie te maken, te kopiëren of op te slaan, te verplaatsen).
Jseb net opgenomen lichtinformatie in de kaart bestanden om elke speler te zijn te garanderen.
Stephen, Massimo en Bertrand werken aan een nieuwe weg, aan de muur rijden, hellingen en tunnels op dit moment.
(...)
Dus we eindelijk in staat zullen zijn om meer dan een blok te selecteren en te verplaatsen, te kopiëren of opslaan.
Dat was een groot ding dat ontbreekt in de vorige edities, en zal bouwers aan het werk sneller en efficiënter.
Lichtinformatie in de kaart bestanden zal mensen helpen met een tragere pc's te verminderen laadtijden en voorkomt rekenfouten client zijde.
En wij zullen nieuwe bouwstenen! We kunnen niet genoeg van hen:)


Bedankt, Yrp360 voor de aanhalingstekens!

Informatie over de beta's:
(Originele topic)
De closed beta zal in Juli 2011 starten.
Bron: http://www.bluesnews.com/a/2307/ubisoft ... ia2-canyon | http://www.bluesnews.com/s/121102/track ... beta-nears

Puzzle informatie 6-4-2010:
Hylis wrote: Leuk geprobeerd, ik schaam me er voor dat wij niet hebben bedacht om nog een extra puzzel in de screen te stoppen ^_^

Ik kan jullie wel vertellen dat het later zal zijn dan de hier genoemde data. Het duurt nog even voordat de beta klar is. We zullen daarvoor nog aan een aantal aspecten van van Mania Planet werken. Het is minimaal na de E3, maar hoeveel weken er na weten we nog niet.

Voor nu ben ik in ieder geval blij dat we kunnen beginnen met het tonen van screenshots!
Dit is de eerste ingame screen, vanuit de Mediatracker. We voegden een logo toe aan de bovenkant, en zie de eerste screen

Het was erg leuk om deze puzzel te maken. Sommige mensen dachten dat het niet zou lukken om de puzzel op tijd klaar te hebben, maar zij hadden het fout! Zij waren verrast over de tijd die het in beslag nam.

Hierom zal ik (als er nog een puzzel komt) het aantal stukjes verhogen

De evil Hylis is terug

Ik denk dat twee mensen even genoemd mogen worden: reaby en djkueken voor deze snelle oplossing, zelfs ik had moeite om het bij te benen aangezien ik druk bezig ben met ShootMania ^_^

Cheers
Florent
Bekijk de screenshots hier: http://forum.maniaplanet.com/viewtopic.php?f=84&t=849

-----
Schade?
(Bedankt TorbenX : http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... =30#p16346)
Ondanks dat er geen ongelukken in het spel zijn, lijkt er toch een soort van 'auto-schade' in het spel te zitten. Dit zien we terug op dit plaatje:

Image

Zoals jullie kunnen zien is de kleur deels van de auto af en de bumper hangt aan de linker kant los.
Er komen dus geen ongelukken tussen auto's, maar het in contact komen met de omgeving lijkt de auto wel te kunnen beschadigen.
Er komt binnenkort vast meer informatie hierover.

Hylis wrote:On a gardé les collisions avec le décors si ça vous semble rasionnable comme choix.
Hylis schreef:
We hebben het op visuele schade gehouden als jullie dat niet erg vinden.
Last edited by w1lla on 06 Apr 2011, 18:16, edited 4 times in total.
TM² Info
SM Info
QM Info

OS: Windows 10 x64 Professional
MB: MSI 970A-G46
Processor: AMD FX-6300 3500 mHz
RAM Memory: 16 GB DDR3
Video: SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5
KB: Logitech G510s
Mouse: Logitech G300s
Mode Creation
ManiaScript Docs
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Centrale Informatie Topic

Post by mistertl »

Denk dat de startpost wel geupdated kan worden met deze info:

http://forum.maniaplanet.com/viewtopic. ... 130#p12130

Erg interessante post :mrgreen:
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
User avatar
w1lla
Posts: 2396
Joined: 15 Jun 2010, 11:09
Location: Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by w1lla »

Zo de post van informatie is aangevuld en aangepast
TM² Info
SM Info
QM Info

OS: Windows 10 x64 Professional
MB: MSI 970A-G46
Processor: AMD FX-6300 3500 mHz
RAM Memory: 16 GB DDR3
Video: SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5
KB: Logitech G510s
Mouse: Logitech G300s
Mode Creation
ManiaScript Docs
TheM
Posts: 1446
Joined: 15 Jun 2010, 14:30
Location: Uden, Noord-Brabant, Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by TheM »

w1lla wrote:is toegevoegd.
Je moet echt eventjes naar de quotes kijken, want die kloppen niet ;)
Global moderator | Dutch moderator | Laddermoderator | ManiaWiki moderator
Server Manager/webmaster of Smurfen.net, join us on Canyon, Valley and Royal!
ESL (Game) Staff Head for TrackMania (Stadium, Canyon and Valley).
User avatar
w1lla
Posts: 2396
Joined: 15 Jun 2010, 11:09
Location: Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by w1lla »

is aangepast...
TM² Info
SM Info
QM Info

OS: Windows 10 x64 Professional
MB: MSI 970A-G46
Processor: AMD FX-6300 3500 mHz
RAM Memory: 16 GB DDR3
Video: SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5
KB: Logitech G510s
Mouse: Logitech G300s
Mode Creation
ManiaScript Docs
TheM
Posts: 1446
Joined: 15 Jun 2010, 14:30
Location: Uden, Noord-Brabant, Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by TheM »

w1lla wrote:is aangepast...
Je mist er nog steeds een aantal ;)
Global moderator | Dutch moderator | Laddermoderator | ManiaWiki moderator
Server Manager/webmaster of Smurfen.net, join us on Canyon, Valley and Royal!
ESL (Game) Staff Head for TrackMania (Stadium, Canyon and Valley).
User avatar
w1lla
Posts: 2396
Joined: 15 Jun 2010, 11:09
Location: Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by w1lla »

TheM wrote:
w1lla wrote:is aangepast...
Je mist er nog steeds een aantal ;)
Ja probeer maar op deze forum het goed te krijgen...
TM² Info
SM Info
QM Info

OS: Windows 10 x64 Professional
MB: MSI 970A-G46
Processor: AMD FX-6300 3500 mHz
RAM Memory: 16 GB DDR3
Video: SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5
KB: Logitech G510s
Mouse: Logitech G300s
Mode Creation
ManiaScript Docs
User avatar
w1lla
Posts: 2396
Joined: 15 Jun 2010, 11:09
Location: Netherlands
Contact:

Re: Centrale Informatie Topic

Post by w1lla »

zo nu moet die goed zijn.
TM² Info
SM Info
QM Info

OS: Windows 10 x64 Professional
MB: MSI 970A-G46
Processor: AMD FX-6300 3500 mHz
RAM Memory: 16 GB DDR3
Video: SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5
KB: Logitech G510s
Mouse: Logitech G300s
Mode Creation
ManiaScript Docs
Joppie123
Posts: 12
Joined: 15 Oct 2010, 18:54

Re: Centrale Informatie Topic

Post by Joppie123 »

Oke dus alles op een rijtje. Hylis zegt pas na de bE3 komt de beta, maar hoeveel weken is nog de vraag.
E3 is 7-9 juni. Dat houd dus in de de beta Q3 pas komt en niet Q2. En dat de echte game dus waarschijnlijk Q4 komt. Dus trackmania 2 kun je leuk met kerst cadeau doen. Want hij is coming VERY SOON!.

Die fransen hebben toch een ander idee bij coming soon dan ik :|

Geduld is een schone zaak! :twisted:
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: Centrale Informatie Topic

Post by mistertl »

Als ik het goed begrijp komt de beta binnenkort (of het een gesloten of open beta wordt is nog niet bekend gemaakt), en komt TM2 uit na de E3, dus ergens in juli-augustus gok ik.
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest