Rustig?!

Discussieer hier over alles wat met Shootmania te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
gekkedave
Posts: 5
Joined: 07 Oct 2011, 21:36

Rustig?!

Post by gekkedave »

Ik heb de game gekocht ergens in maart geloof ik. Iets wat op zich een leuke investering leek begin ik nu al spijt van te krijgen. Ik speel erg graag Battle mode en het is echt opvallend hoeveel gamers er dagelijks afvallen. Toen ik net iets voor middernacht ging piepen was geen enkele (!!) Battle server meer bemand. 4 pagina's aan lege servers is toch wel héél rustig. Ik vermoed dat de makers van het maniaplanet-platform hier ook van op de hoogte zijn. Zijn er concrete plannen om dit probleem aan te pakken?

Ook andere spelmodes zie ik trouwens aan leden verliezen... Jammer!
User avatar
dreammyw0w
Posts: 690
Joined: 04 Jan 2013, 17:34
Location: Antwerp

Re: Rustig?!

Post by dreammyw0w »

elite & royal worden gratis ;) dus dit zal spelers met zich meebrengen.
Ook is er binnenkort de Steam Summersale wat de game even goedkoper zal maken.

En eerlijk, elite is echt wel 'druk' samen met een paar andere goede mods.
Battlemode is gewoon niet echt de meest populaire mod.

Tegewoordig speelt er 500man shootmania elke avond.
gekkedave
Posts: 5
Joined: 07 Oct 2011, 21:36

Re: Rustig?!

Post by gekkedave »

Battlemode is de enige die ik echt leuk vind. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Er is een vast team van spelers die steeds terugkomen. Maar enige server die meestal online is is Dustbattle, maar die geeft erg veel lag, is erg onstabiel en daarin zitten al bijna een jaar dezelfde mappen.
User avatar
weerwolf
Posts: 630
Joined: 15 Jun 2010, 21:21
Location: Wijchen, Netherlands
Contact:

Re: Rustig?!

Post by weerwolf »

Er zijn geen serverhosters die een battle in demo mode hebben lopen - anders zouden demo spelers hier ook kunnen spelen. Zelf hebben we een battle server lopen, maar die is 0-100K, dus niet voor demospelers bedoeld.
gekkedave
Posts: 5
Joined: 07 Oct 2011, 21:36

Re: Rustig?!

Post by gekkedave »

Ik zie het, maar ook die is altijd als ik kijk leeg...
User avatar
weerwolf
Posts: 630
Joined: 15 Jun 2010, 21:21
Location: Wijchen, Netherlands
Contact:

Re: Rustig?!

Post by weerwolf »

kan mede komen omdat ie bugt om nog onbekende reden. Ga ik dit weekend fixxen ;)
gekkedave
Posts: 5
Joined: 07 Oct 2011, 21:36

Re: Rustig?!

Post by gekkedave »

Na de vorige update zijn er weer talloze coole features toegevoegd. Maar het blijft ontbreken aan de spelerskracht. Battle wordt nu zelfs helemaal niet meer aangegaan. Er zijn een stuk of tien servers die op zich goed zijn, maar amper spelers te bekennen, ook in de andere modi.
User avatar
weerwolf
Posts: 630
Joined: 15 Jun 2010, 21:21
Location: Wijchen, Netherlands
Contact:

Re: Rustig?!

Post by weerwolf »

Siege loopt bij ons erg goed. Veel van ons vinden dat samen met Elite ook de leukste mode.
Alhoewel de fun er de laatste tijd een beetje uit is bij siege door constant gezeur over nucleus en rockets.

De battle server ben ik overigens mee gestopt. Ik lig niet op 1 lijn met Nadeo omtrent de 100K servers, waar deze er 1 van was.

Voor de rest, battle is inderdaad van de nadeo modes de minst populaire. Ik heb erg veel moeite gehad hier spelers op te krijgen. Je kunt het nog even afwachten, De universal demo zoals ze het noemen, staat op het punt te komen. Denk een paar weekjes. Ik verwacht dan wel weer meer activiteit in shootmania.

WW
Post Reply

Return to “Shootmania”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest