'Central Business District' Map

Discussieer hier over alles wat met Shootmania te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
maurorobert
Posts: 6
Joined: 18 Sep 2013, 23:44

'Central Business District' Map

Post by maurorobert »

Hoihoi!

Ik heb onlangs Shootmania gekocht, heb voorheen wel de beta gespeeld. Ook veel TM gespeeld. Maar ik ben dus vrij nieuw hier :P

Ik ben bezig met mijn eerste map. Ben benieuwd naar jullie commentaar! :pil

http://www.youtube.com/watch?v=BYZQdzKhTHA
novationx
Posts: 2723
Joined: 10 Aug 2013, 22:33

Re: 'Central Business District' Map

Post by novationx »

lijkt me wel vet ;)
The neverending waiting game has to stop.
vaag
Posts: 8
Joined: 13 Sep 2013, 15:23

Re: 'Central Business District' Map

Post by vaag »

Aha, een battlewaves map dus?
Ik speel eigenlijk nooit de normale battlewaves, maar alleen battlepro. Wat eigenlijk battlewaves 3 v 3 is. Geeft veel betere teamplay/gameplay waardoor matches vaak veel intenser en spannender zijn. En vooral dat je vaak teammates hebt die beter weten wat ze moeten doen, ipv 10 v 10 deathmatch. ^^
Misschien dat je voor battlepro een versie van je map kan maken. (of totaal iets anders) Want de maps zijn natuurlijk veel kleiner in battlepro.
Battlepro is een apart titlepack en de populariteit neemt almaar toe.. Zelfs veel spelers uit de elite-pro en joust scene zijn er ook een beetje verknocht aan geraakt. ^^ Je kan hem downloaden door in je manialink-bar battlepro of getbattlepro in the typen. (1 van die 2, weet het niet meer zeker.. of beiden werken) En dan moet je hem in een station laden..

Ik kan niet echt een goede beoordeling geven over je map, want dat kan je pas echt doen als je hem gespeeld hebt.. En het liefst ook gespeeld heb met het aantal spelers waarvoor die gebouwd is. Dus ik kan alleen zeggen dat die er wel heel leuk uit ziet :)
Post Reply

Return to “Shootmania”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest