Hele spillet kører pludselig på 2x hastighed!

Debatter alt relateret til Trackmania 2.

Moderator: Danish Moderator

Post Reply
lauge
Posts: 1
Joined: 04 May 2012, 21:24

Hele spillet kører pludselig på 2x hastighed!

Post by lauge »

hej alle trackmania folk.

jeg elsker spillet og havde på et tidspunkt 1. pladsen i solo ræs. (skill points)

men da jeg loggede ind for en uge siden, begyndte bilen at accelere dobbelt så hurtigt, og hele spillet blev umuligt at spille på samme måde. altså det er ikke sjovt mere. bilen er simpelthen blevet meget hurtigere! normalt tager de sådan 5 sekunder før man har bare lidt fart på, men min irriterene turbobil klare det på 2.

hvis nogen er computereksperter, har samme problem, ved hvad der er galt, eller bare kan hjælpe mig så vær sød at skrive et eller andet! for jeg syntes virkelig det er et super spil.

hvis nogen mener at det er min computers skyld, så er det en: ASUS X52D 15'6 bærbar jeg bruger. det er en super computer, måske ikke med verdens allebedste grafik men spillet fungerede 110% før, så det er ikke dens skyld.

mit netværk er også helt i top det funger. kan ikke se hvad det skulle ændre.

tak på forhånd.

fra lauge/TheRonberg
User avatar
MRacing
Posts: 11
Joined: 07 Aug 2011, 00:18
Location: Denmark
Contact:

Re: Hele spillet kører pludselig på 2x hastighed!

Post by MRacing »

hm.. altså bilerne kan der ikke gøres noget ved de kører alle sammen i samme tempo, det er vel kun NADEO der kan gøre så din bil kan køre hurtigere.. men det kan godt ske hvis du har været på en online server og så du måske har haft et dårlig internet så kan det godt svinge mellem hurtig og langsom bil hastighed, det er ihvertifald mit bud på dit problem :) men jeg ved det jo selvfølgelig ikke med 100% garanti men prøv engang at putte lan kabel i din router så kan det være det hjælper på det :)

TM Hilsner Miguel :yes:
Image
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest