[Afløser søges] - Årets danske TrackMania spillere 2019!

Debatter alt relateret til Trackmania 2.

Moderator: Danish Moderator

Post Reply
Spunky
Posts: 7
Joined: 23 Dec 2017, 17:05

[Afløser søges] - Årets danske TrackMania spillere 2019!

Post by Spunky »

Hej alle sammen! :)

Jeg kommer desværre ikke længere til at fortsætte den årlige tradition med at kåre årets danske TrackMania spillere. Hvis der derfor er en anden person, som vil tage over og fortsætte, så er man mere end velkommen! Det behøves ikke at være alle de mange kategorier, som jeg tidligere har kigget på, hvilket har været følgende:
- Tech
- Dirt
- Fullspeed
- Stadium (Overordnet bedste til Stadium; Tech, Dirt, Fullspeed osv.)
- Canyon
- Valley
- Lagoon
- LAN
- TrackMania (Overordnet bedste til alt; Stadium, Canyon, Valley og Lagoon)

Det kan også bare være nogle få af dem. F.eks. tror jeg ikke, at der har været nogle LAN turneringer i Danmark i år.

Lidt inspiration fra de tidligere år:
2017 afstemninger: viewtopic.php?f=98&t=43118
2017 resultater: viewtopic.php?f=98&t=43614
2018 afstemninger: viewtopic.php?f=98&t=45392
2018 resultater: viewtopic.php?f=98&t=45495

Jeg har desværre ikke fulgt mange af de danske spillere i år, bortset fra Dunste. Jeg tror ikke det er nogen hemmelighed, at han er favoritten i de fleste kategorier igen i år. Han blev Scandinavian Champion og representerede Danmark og Skandinavien i TrackMania Grand League 2019. Han var også den eneste fra Skandinavien som kvalificerede sig og spillede i et fly på 10 kilometers højde i Paris (AirFrance TrackMania Cup) - den første eSport turnering i et flyvende fly nogensinde. Jeg mener også, at han vandt 24h Dirt race i år.

Det danske TrackMania community er ikke det største i verden, så derfor håber jeg, at en anden person vil fortsætte traditionen og kåre og hylde de få danske spillere vi har, som spiller på et højt niveau og har klaret sig godt og vist Dannebrog frem for os!

Godt nytår! Ses i 2020 :D
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests