Trackmania 2 werkt goed op mijn pc, maar na een tijdje sluit het programma zichzelf af. Er wordt geen melding of iets gegeven. Het sluit zichzelf af en ik zie alleen het bureaublad. Ik weet dus ook niet wat het probleem is.
Hoe kan ik dit oplossen?
Trackmania 2 probleem
Moderator: Dutch Moderator
Re: Trackmania 2 probleem
Het komt trouwens vaak voor als een track net is afgelopen en een nieuwe track aan het laden is.
- Jeffrinator
Dit heb ik en anderen ook, vaak bij de editor! Echt irri als je je baan wil opslaan en daarvoor valt het net uit

Uhm...

Serieus.. het lijkt net alsof het spel nog BETA is....
BAD UBISOFT!
situatie:
1 pc + 1 laptop (op 1 internet verbinding) te gelijk op trackmania op de zelfde server.
de 1 kan zonder problemen door spelen, maar de ander niet, hier stop het spel zonder fout melding. Tot 3x toe.
Dit veranderd om het kwartier. Dan heeft de pc het probleem dan de laptop.
Ook het hoofdmenu (buddies, bookmarks, events) verdwijnt regelmatig.
BAD UBISOFT!
situatie:
1 pc + 1 laptop (op 1 internet verbinding) te gelijk op trackmania op de zelfde server.
de 1 kan zonder problemen door spelen, maar de ander niet, hier stop het spel zonder fout melding. Tot 3x toe.
Dit veranderd om het kwartier. Dan heeft de pc het probleem dan de laptop.
Ook het hoofdmenu (buddies, bookmarks, events) verdwijnt regelmatig.
Je kunt op slechts één plek tegelijk ingelogd zijn met je account, dus lijkt me niet gek dat het dan bij de ene het wel doet en bij de andere niet 

OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Er van uit gaande dat er 2 accounts worden gebruikt op 1 internet verbinding is het wel degelijk een probleem.
Dan zou het misschien zo zijn dat Nadeo mischien niet 2 dezelfde ip adressen accepteerd.
Ik ben benieuwd of het 1 of 2 accounts zijn op hetzelfde ip, ik zit er namelijk over te denken om een account voor mijn zoon te kopen.
Zijn er eigenlijk mensen hier die 2 accounts hebben en wel of geen problemen hier mee hebben (wel met zelfde externe ip adres)?
Dan zou het misschien zo zijn dat Nadeo mischien niet 2 dezelfde ip adressen accepteerd.
Ik ben benieuwd of het 1 of 2 accounts zijn op hetzelfde ip, ik zit er namelijk over te denken om een account voor mijn zoon te kopen.
Zijn er eigenlijk mensen hier die 2 accounts hebben en wel of geen problemen hier mee hebben (wel met zelfde externe ip adres)?
Ik heb tijdens de beta met twee accounts gewerkt via hetzelfde IP adres, juist om dit soort dingen te testen. Dat werkte toen zonder problemen, 1 account op mijn laptop en 1 op mijn hoofd-pc. Samen op dezelfde server was geen enkel probleem.
Het lijkt me vreemd dat zoiets gewijzigd zou zijn door Nadeo, zeker omdat het niet abnormaal is dat een internetverbinding gedeeld wordt met andere gebruikers (bijv. studentenhuis oid).
Het lijkt me vreemd dat zoiets gewijzigd zou zijn door Nadeo, zeker omdat het niet abnormaal is dat een internetverbinding gedeeld wordt met andere gebruikers (bijv. studentenhuis oid).
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
- sterretje22
- Manialink: starfire
het gaat zeker wij zitten met 3 op canyon zonder enig probleem
dus Ouwe koop maar vlug die Canyon voor je zoon :p
dus Ouwe koop maar vlug die Canyon voor je zoon :p
Ok dan, ook weer opgelost. Bedankt voor de reacties. 

- d.m.f._nl_
Maar voor degene waarbij die steeds er wel uit klapt.
In je Maniaplanet map staan log files die die bijhoudt daar kan je evt info uit halen.
In je Maniaplanet map staan log files die die bijhoudt daar kan je evt info uit halen.
If you think my English S*cks than you have to watch my driving and shooting 

PC Specs at home:https://www.dropbox.com/s/2qfjhjrqes1p3pj/PC-Specs.txt

PC Specs at home:https://www.dropbox.com/s/2qfjhjrqes1p3pj/PC-Specs.txt