Zwarte auto

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

michaatjuhhh

Re: Zwarte auto

Post by michaatjuhhh »

Het op mooier zetten heeft geen nut.
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

En de stuurprogramma's van je grafische kaart updaten?
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
zarexz

Post by zarexz »

Zou je misschien eens een screenshotje kunnen uploaden?
Ik kan het probleem niet meer nabootsen op mijn pc.

Nog maar een wild idee: Weet je zeker dat je de 19-10-2011 update gebruikt?
TGYoshi

Post by TGYoshi »

Het lijkt me wel heel erg sterk dat dit iets met een grafische kaart temaken heeft.

Heeft de game wel genoeg rechten om bestanden weg te schrijven, en is die map uberhaupt wel beschrijfbaar (en is de map zelf er eigenlijk wel)? Dat het icoontje er eventueel wel goed uitziet kan komen doordat die afbeelding nog in het geheugen geladen zit, wat altijd beschrijfbaar is.

De map zou ergens in C:\Users\Admin\Documents\ManiaPlanet\Skins - althans, bij mij. Als deze map in Program Files of %Appdata% zit dan is er erg grote kans dat de game geen schrijfrechten heeft (tenzij je het zelf als administrator uitvoert). En zelfs als administrator ben je niet gegarandeerd op een foutloze wegschrijving (denk aan bijvoorbeeld het hosts bestand wat via een prompt bewerkt moet worden, meestal).

Verder nog: welke versie van Windows? En: waar zit de ManiaPlanet map? En verder: kun je maps wel gewoon opslaan/laden?
=3
michaatjuhhh

Post by michaatjuhhh »

http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 0357177995

Link in adresbalk.
Dat is een screenshot via steam gemaakt.
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Tips van zarexz TGYoshi en mij (laatste post) al geprobeerd? ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
zarexz

Post by zarexz »

Tja, dit is wel raar. In jouw screenshot zie ik dat je auto helemaal zwart is. De skins die ik met de Beta4 versie had gemaakt hadden alleen zwarte vlekken en zag ik er nog een deel van mijn skin doorheen... Laat ons inderdaad eens weten of je de laatste 3 tips ook al hebt geprobeerd.
michaatjuhhh

Post by michaatjuhhh »

Maps lukken wel gewoon, ik zal proberen ergens TM2 overnieuw te downloaden.
Wouter4009

Post by Wouter4009 »

Ik denk dat ik dat probleem ook heb. Het zal denk ik liggen aan de capaciteiten van de PC.
Blijkbaar kan TM2 die van mij ook niet aan en dus slaat hij iedere auto op zonder alle stickers, meestal alleen maar met de kleur die ik ervoor heb gekozen en een of twee stickers & stencils die ik erop heb gedaan.
Ouwe

Post by Ouwe »

michaatjuhhh wrote:Maps lukken wel gewoon, ik zal proberen ergens TM2 overnieuw te downloaden.
Hier inloggen met je account, dan kun je voor 100 planets TM2 downloaden: $lhttp://player.maniaplanet.com/
Zet dan gelijk bij "Updates" I want optional updates: Yes
Post Reply

Return to “Trackmania 2”