trackmania stadium 2

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
funckaduckie
Posts: 3
Joined: 26 Mar 2013, 15:21

trackmania stadium 2

Post by funckaduckie »

hey and hallo, probeer al paar dagen online op officiele site de pre order te kopen van trackmania stadium 2 ( de gratis beta versie bezit ik al ) nu , ik kom steeds op een pagina in het frans , op zich geen probleem, maar echter als ik klik op aankopen "telechgarcher" gebeurd er niets maar dan ook echt niets !!! Toch graag zou ik me spoedig als kan de pre order full version beta stadium 2 willen aanschafen dus bij deze aub help ? Alvaast befdankt en met vriendelijke groeten lalala
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: trackmania stadium 2

Post by mistertl »

Probeer het eens op deze pagina: http://nl-maniaplanet.gamesplanet.com/e ... -3694.html, dat is de Nederlandse winkel.
Mocht het daar ook niet lukken, probeer het dan eens in een andere webbrowser. Wellicht dat je een adblocker gebruikt die in de weg zit bij de aankoop ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
funckaduckie
Posts: 3
Joined: 26 Mar 2013, 15:21

Re: trackmania stadium 2

Post by funckaduckie »

Nope , ben via link nederlandse site geweest zelfde resultaat iks nada nul zere niks ;) maar heb al antwoord gehad maniaplanet met nr gekoppeld aan prob en ook dat ik spoedig als mogelijk een alsnog werkende mogelijk ontvang via mail .ps nee geen ad blokker of whatever . Anyway thx en grtz lalala
funckaduckie
Posts: 3
Joined: 26 Mar 2013, 15:21

Re: trackmania stadium 2

Post by funckaduckie »

funckaduckie wrote:hey and hallo, probeer al paar dagen online op officiele site de pre order te kopen van trackmania stadium 2 ( de gratis beta versie bezit ik al ) nu , ik kom steeds op een pagina in het frans , op zich geen probleem, maar echter als ik klik op aankopen "telechgarcher" gebeurd er niets maar dan ook echt niets !!! Toch graag zou ik me spoedig als kan de pre order full version beta stadium 2 willen aanschafen dus bij deze aub help ? Alvaast befdankt en met vriendelijke groeten lalala
:yes: pfrob solved :thumbsup: het prob lag bij server via firefox lukte niet ( nog gehoord verschillende mensen ! ) ben dan maar via IE gegaan, en wonderwel lukte meteen vanaf eerste keer :thumbsup:
Post Reply

Return to “Trackmania 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests