Van beta key naar full game

Discussieer hier over alles wat met Shootmania te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Tydrain

Van beta key naar full game

Post by Tydrain »

Hallo,

Ik had de beta key in mijn mailbox ontvangen en ik heb hem gelijk ge-upgrade naar een volledige versie. Hoe kan ik de volledige versie 'aanzetten' op mijn account (Dus de volledige versie voor de beta versie vervangen)?

Ik hoor graag uw reacties want ik ben een beetje verdwaald!

Max
mistertl
Translator
Translator

Re: Van beta key naar full game

Post by mistertl »

Je hebt een pre-order gekocht, dus het spel is nog niet uitgekomen. Je hebt echter wel toegang tot dus de beta versie, welke je op dit moment (neem ik aan) geïnstalleerd hebt. Zodra het spel officieel uitkomt zul je een automatische update ontvangen naar de release versie ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Tydrain

Post by Tydrain »

Ah, dat maakt het een stuk duidelijker! Moet ik nog ergens de code die ik erbij heb gekregen invoeren? (Ik heb alleen die beta code ingevoerd toen ik het spel voor het eerst opstartte)

Groeten,

Max
Last edited by Tydrain on 12 Jul 2012, 19:03, edited 1 time in total.
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Je zult zodra het spel uit komt een melding in het spel zelf krijgen dat je moet updaten naar de release versie. Je krijgt dus enkel die melding ingame, niet per e-mail. Uiteraard zal er op dit forum ook een aankondiging geplaatst worden ;)
Tussentijds zullen trouwens wel nog (kleine) updates verschijnen voor fouten in het spel, die ontvang je op dezelfde manier ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Tydrain

Post by Tydrain »

mistertl wrote:Je zult zodra het spel uit komt een melding in het spel zelf krijgen dat je moet updaten naar de release versie. Je krijgt dus enkel die melding ingame, niet per e-mail. Uiteraard zal er op dit forum ook een aankondiging geplaatst worden ;)
Tussentijds zullen trouwens wel nog (kleine) updates verschijnen voor fouten in het spel, die ontvang je op dezelfde manier ;)
Dus ik moet later de code invoeren die ik heb gekregen bij de aankoop van het spel ;)

Max
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Nee, dat is niet nodig. De code die je hebt gekregen is ook je key voor de releaseversie. Je krijgt simpelweg de melding dat er een update beschikbaar is. Installeer deze, en je hebt de releaseversie ;)
Tydrain

Post by Tydrain »

Ik snap er de ballen van.

Hoe kunnen ze weten dat ik het spel heb gekocht terwijl ik nergens de code heb ingevoerd?
Ik heb alleen de beta code ingevoerd, en nergens die andere code.
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Je hebt neem ik aan vanmiddag het spel gekocht via http://www.shootmania.com, klopt dat?
Daarvan heb je een e-mail gekregen met daarin je key. Deze key heb je ingevuld in het spel, correct?

Indien dat inderdaad het geval is, zul je zodra het spel uit komt, in het spel zelf een melding ontvangen dat er een update is die je kunt installeren, en kan je het spel dus updaten naar de uiteindelijke versie.

De key zit gekoppeld aan jouw ManiaPlanet account, en deze key geeft jou dus het recht om ongelimiteerd het spel te spelen en daarmee ook alle updates naar de uiteindelijke versie te ontvangen.

Is dit iets duidelijker? ;)
Tydrain

Post by Tydrain »

Oké, dat is duidelijker.

Ik heb die key niet ingevoerd op het spel, ik heb alleen de 7 dagen beta key ingevoerd. Waar kan ik de key die ik heb gekocht invoeren?

Groetjes,

Max
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Ah op die manier ;)

Op het moment dat je 7-dagen key afloopt zal het spel vanzelf vragen om de nieuwe key. Die voer je in, en je kunt weer spelen ;)
Post Reply

Return to “Shootmania”