Nodlan 2014 ( 21/22/23 Februari te Overijsel ) Nodlanparty

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
dbbdark

Nodlan 2014 ( 21/22/23 Februari te Overijsel ) Nodlanparty

Post by dbbdark »

Beste Gamers.

Al bijna 11 jaar hebben wij de gezelligste LAN party van Deventer en omgeving!
Gezelligheid deelt met het gamen een mooie eerste plaats tijdens de lan-party!

De entree prijs is ook zeker aan de lage kant! want voor slecht 25 euro heb je 3 dagen en 2 nachten entree!

De lan-party vind plaats in Het Hof van Salland en zal 21, 22 en 23 februari weer op zijn kop staan voor de volgende editie van de jaarlijkse NOD-LAN.
Wij als crew zijn al weer druk bezig met alle voorbereidingen.
En hierbij hebben we jullie hulp nodig.

De servercrew wil zich dit jaar graag aanpassen aan jullie wensen.
Hiervoor kun je nu je stem uitbrengen via deze link.
Het is dus op dit moment ook nog niet duidelijk welke compo's er zullen plaatsvinden, dit ligt aan jullie stem. Je kunt onder andere kiezen uit:
- Call of Duty Modern Warfare 3.
- Call of Duty 4 Search and Destroy
- Call of Duty 2 Search and Destroy
- Trackmania Nations Free For All.
- Quake 3.
- Flat Out 2
- Leage of Legends

Keuze genoeg dacht ik zo! en zeker de moeite waard om voor langs te komen!

Uiteraard zijn met de verschillende competities een aantal prijzen te winnen

Neem een kijkje op onze website http://WWW.NODLANPARTY.NL bedankt!

######################################################################################################################################################################################################

Nodlanparty.nl Is bezig met het opzetten van een clan die onder nodlanparty.nl valt. Helaas kunnen wij dit niet alleen en zullen wij graag hulp vragen aan de echte diehard gamers onder ons. Wat is er allemaal mogelijk? nou VEEL :D

Wat hebben wij jou te bieden:
- Meerdere gameservers ( Public / Private )
- Teamspeak 3 server
- Website enige wat jij hoeft te doen is matches toevoegen en forum beheren.
- Bouncers / BNC eventueel voor mirc/irc
- In de toekomst misschien iets te regelen met NODLAN ( Denk aan een kleine korting )
- Gezelligheid ( Heel belangrijk )

Wat zoeken wij nou precies ?
- Mensen die het leuk vinden om savonds een lekker potje te knallen
- Die zich volwassen gedragen
- Een eigen team willen runnen
- Rond de 16 jaar of hoger

Voor welke games wij mensen zoeken is niet echt belangrijk alleen houd er rekening mee dat niet voor elke game een server beschikbaar is. Wat wij zeker aan kunnen bieden is:

- Call of duty 1
- Call of duty 2
- Call of duty 4
- Call of duty MW3 ( Binnenkort )
- Counterstrike 1.6
- Counterstrike: Source
- Wolfenstein:ET
- Trackmania
- Quake 3
- Unreal Tournament 99
- Unreal Tournament 2003
- Unreal Tournament 2004

Dit zijn globaal de games die wij je kunnen aanbieden en het mooiste hiervan is het kost je niks! ;) alleen wat inzet

Op het moment hebben wij al een Call of Duty 2 Team Onze website voor de Community zou worden: http://www.nodlanparty.nl

Bij Intressen vragen bezoek ons forum op www.nodlanparty.nl
Last edited by dbbdark on 28 Sep 2013, 00:14, edited 1 time in total.
laurens92

Re: Nodlan 2012 ( 24/25/26 Februari te Overijsel )

Post by laurens92 »

Jammer, had zin in een TM² LAN. Prijzen zijn ook iets te 'eenvoudig', cashgeld zou leuker zijn.

alleszins mooie post & ziet er leuk uit. veel succes & plezier!
Professional TM² Canyon player, member of Team Awsomniac.
Ladder Moderator, if you have questions, don't be scary to ask!
lolgamer2000

Post by lolgamer2000 »

laurens92 wrote:Jammer, had zin in een TM² LAN. Prijzen zijn ook iets te 'eenvoudig', cashgeld zou leuker zijn.

alleszins mooie post & ziet er leuk uit. veel succes & plezier!
Volgens mij kan een Tm2 lan niet eens tot dat shootmania uit is, er zit een bug in de local (lan) van maniaplanet.
Dus het is niet mogenlijk om een lan party te doen. stome bug want nu kan je ook geen server maken met je pc.
Afwachten tot dat de bug is opgelost. :cry: (tm2 lan party lijkt mij ook wel leuk. :) )
sebkuh

Post by sebkuh »

Kleine correcties: het is geen bug dat de LAN functionaliteit is uitgeschakeld maar een bewuste keuze van Nadeo. Zolang maniaplanet nog in beta status is zal het echter wel zo blijven. Onbegrijpelijk, maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben neem ik aan. Verder is het wel degelijk mogelijk om een server op te zetten en deze via LAN te joinen, maar dit vereist enkele aanpassen in je dedicated server config. Weet niet precies hoe of wat maar kan het onze master admin wel vragen als je echt geinteresseerd bent.

Verder: al iets bekend over een volgende versie van NODLAN? Kon er op de site in ieder geval niets over vinden, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
lolgamer2000

Post by lolgamer2000 »

sebkuh wrote:Kleine correcties: het is geen bug dat de LAN functionaliteit is uitgeschakeld maar een bewuste keuze van Nadeo. Zolang maniaplanet nog in beta status is zal het echter wel zo blijven. Onbegrijpelijk, maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben neem ik aan. Verder is het wel degelijk mogelijk om een server op te zetten en deze via LAN te joinen, maar dit vereist enkele aanpassen in je dedicated server config. Weet niet precies hoe of wat maar kan het onze master admin wel vragen als je echt geinteresseerd bent.

Verder: al iets bekend over een volgende versie van NODLAN? Kon er op de site in ieder geval niets over vinden, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
Ja dat bedoelde ik. :D
Post Reply

Return to “Trackmania 2”