Ej ja Ok ej sorry overheen gelezenzarexz wrote:LOL, nee dus want ik heb een ATI.

En voor de rest hoop ik dat eventueel Lucky Boy wil reageren op je logfiles, hij heeft mij eerder ook geholpen.
Greetz,
Moderator: Dutch Moderator
Ej ja Ok ej sorry overheen gelezenzarexz wrote:LOL, nee dus want ik heb een ATI.
Damn....da's balen zeg....zarexz wrote:Voor Wackemall misschien ja. Ik heb al drie ATI-driver updates gehad since Canyon beta4 en dat maakt voor mij qua freezes geen moer uit.TMarc wrote:end goed al goed![]()
HaagseSmurf wrote:Yeeeeah![]()
Mooi. Moest wel een keertje goedkomen.
En nu raaaaaaacen![]()
Greetz,
TMarc wrote:end goed al goed![]()
Beste TMarc, op een gegeven moment kun je ook te ver gaan met willen helpen. Het begint nu een beetje onzinnig te worden. Als je naar mijn logs kijkt zie honderden timeouts, fails en errors in zowel DX9, Win32 en heel veel winsock/netwerk fouten. We moeten het maar laten rusten tot Nadeo eens wat zinnigs van zich laat horen...TMarc wrote:verwijder het stof van de ventilatoren en de radiatoren?
Lijkt me onzinnig....dit freeze-probleem zou dan veel vaker moeten voorkomen....niet alleen bij TM2...TMarc wrote:![]()
![]()
how long do you have this PC already? perhaps clean the inside, remove dust from the ventilators and the radiators?
hoe lang heb je deze PC al?
misschien de binnenkant schoon, verwijder het stof van de ventilatoren en de radiatoren?
Ga ik misschien nog doen....ik laat TM2 voorlopig even rusten....heb in de afgelopen jaren te vaak meegemaakt dat PC-spelen 'gewoon' niet goed speelbaar te maken zijn....de lijst is inmiddels erg lang....zarexz wrote:Beste TMarc, op een gegeven moment kun je ook te ver gaan met willen helpen. Het begint nu een beetje onzinnig te worden. Als je naar mijn logs kijkt zie honderden timeouts, fails en errors in zowel DX9, Win32 en heel veel winsock/netwerk fouten. We moeten het maar laten rusten tot Nadeo eens wat zinnigs van zich laat horen...TMarc wrote:verwijder het stof van de ventilatoren en de radiatoren?
Wackemall, please maak ook een paar logs op de manier zoals w1lla aangeeft en voeg ze toe aan mijn officiele post. Alleen zo maken we enige kans gehoord te worden.
this was not very nice. zulk nieuws als je niet echt helpen.zarexz wrote:Beste TMarc, op een gegeven moment kun je ook te ver gaan met willen helpen. Het begint nu een beetje onzinnig te worden. Als je naar mijn logs kijkt zie honderden timeouts, fails en errors in zowel DX9, Win32 en heel veel winsock/netwerk fouten. We moeten het maar laten rusten tot Nadeo eens wat zinnigs van zich laat horen...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest