http://mrdvd.de/Bilder/BIK.jpg
Moderator: German Moderator
Hylis wrote:- Players are not allowed anymore to add their own Bink videos to Maniaplanet. And we have added limitations to prevent this. Meanwhile, we are going to upgrade the support of WebM as a powerful replacement, including the ability to encode directly or have a better compression ratio/picture quality. We have spent just some days on this new integration and it will take us some more to bring some more feature to this support. However, we have other priorities at the moment and it can take a while. I am sorry for this happening and be sure we would have like to be otherwise.
Was für Gründe auch dahinter stecken, es scheint nicht ganz freiwillig zu sein (auch andere Dev-Posts zu diesem Thema deuten das an). Außerdem wird erwähnt, dass WebM aus diesem Grund als "schneller" Ersatz dient und das System erst mit der Zeit angepasst werden kann.Hylis wrote:Je vais être absent pendant un petit moment, mais je souhaitais quand même intervenir sur cette question et dire que si nous avions pu laisser le support, nous l'aurions fait, mais ça ne dépend pas que de nous, comme plusieurs sujets. Donc on est désolé, et n'imaginez pas qu'on fait ça pour vous embêter. On a commencer il y a peu à mettre le WebM pour justement offrir un remplacement, et en plus plusieurs autres avantages, mais il faudra encore un peu de temps pour que ce soit optimum. D'ici là , merci de la compréhension pour ceux qui sont embêté et qui croient en effet qu'on fait de notre meux.
a toute, j'y go
Was hat das mit Bik oder WebM zu tun?ManiaDesign wrote:Ach, ist das Problem mit dem Dirt-Solomodus gelöst? Es gab ja keine Strecken im Solomodus!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest