TM2 Stadium : Request for objects

Talk about the car skins/models, mods and share them !

Moderator: English Moderator

Post Reply
Trylk255

TM2 Stadium : Request for objects

Post by Trylk255 »

Hello dear workers, how are you doing today ?

Well, I would like to make you a request for Stadium, it's about objects, I'm focusing on some important blocks I would like to see as Objects or blocks (if nadeo will do some). So let's get started with these "requests" (demands). And before you start reading the list, please take note that what's wrote between parentheses are varients, so example, 1 objects is flat, 1 object is facing down, etc.
  • 1. A 45 degree Checkpoint for concrete stadium blocks (flat, facing up, facing down)
    2. (More like a block) A dirt road who would allow us to connect two dirt roads over the tunnel blocks.

More wishes in the list later today because I have to exit soon and go to school.
Do not forget to give your feedbacks about my ideas, it's always a pleasure to read the comments. It's, in my opinion, the way to see what people appreciates and dislike from you.

See you later guys!
TMarc

Re: TM2 Stadium : Request for objects

Post by TMarc »

You should perhaps ask xrayjay
viewtopic.php?f=265&t=5190
;)
Trylk255

Post by Trylk255 »

J'ai pas bien compris ce que tu m'as dis, peux-tu me répondre en français svp ?
TMarc

Post by TMarc »

:roll: si tu n'arrives pas à comprendre une simple phrase Anglaise, tu devrais arrêter de poster dans une langue que tu ne connais pas trop bien. C'est juste un conseil amical :P

You could ask xrayjay ... if he can do some models for you, look into the topic I have linked, and you will see that he is very active recently.
Trylk255

Post by Trylk255 »

OK, merci du conseil, c'est que de temps en temps, je ne comprends pas le sens de la phrase. Je ne suis que secondaire 3 en anglais. ^^ Je veux bien faire des messages en anglais mais je pense aussi qu'i est important de se pratiquer dans la langue non-maîtrisée pour devenir meilleur. ^^ Merci de ton conseil, je le suivrai.^^ Quant aux messages en anglais, je fais de mon mieux pour ne pas utiliser de traducteurs (exemple : Google, Yahoo (Ne pas utiliser Yahoo... conseil amical). Utilisez à la place Reverso, il est bon, permet une belle correction des textes et est reconnu internationalement (à mon souvenir).
Post Reply

Return to “Workbench”