Wat ik doe:
Ik ga naar lakken, ik klik een auto aan (verschillende geprobeerd), die paint ik helemaal, ik sla hem op onder een andere naam.
Dan ga ik weer naar lakken, maar dan is hij vanzelf zwart.
Zwarte auto
Moderator: Dutch Moderator
Re: Zwarte auto
En als je dat niet doet, maar deze gewoon in je profiel instelt, direct na het opslaan?
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Goedendag allen,
Ik heb hetzelfde probleem, auto blijft zwart. Kleine plaatjes van de auto's worden wel goed weergegeven.
Gr. Kuun
Ik heb hetzelfde probleem, auto blijft zwart. Kleine plaatjes van de auto's worden wel goed weergegeven.
Gr. Kuun
Ja, heb ik ook gemerkt. Als je een zelf gelakte auto opnieuw laadt in de lakgarage (painter) is de skin verpest.
Het is een beetje heel erg jammer maar er zit niets anders op dan je werk in 1x af te maken en daarna niet meer opnieuw in de painter te laden dus...
Het is een beetje heel erg jammer maar er zit niets anders op dan je werk in 1x af te maken en daarna niet meer opnieuw in de painter te laden dus...
-
Ik klik een auto aan, druk op lakken, paint hem helemaal anders, sla hem op onder bv micha.
Ik doe niks overnieus bewerken, ookal gebruik ik hem meteen bij mijn profiel.
Wat bedoel je met carpark?
Ik doe niks overnieus bewerken, ookal gebruik ik hem meteen bij mijn profiel.
Wat bedoel je met carpark?
Ohw, dat is wel vaag. Als dat het niet is weet ik het niet zo goed meer... Misschien heb je niet zo'n krachtige videokaart. Als dat ook niet het geval is weet ik het echt niet.
Met carpark bedoelt hij http://www.maniapark.com/index.php. Hier kun je andere auto's downloaden voor in het spel.
Met carpark bedoelt hij http://www.maniapark.com/index.php. Hier kun je andere auto's downloaden voor in het spel.
-
En hoe download ik dan zo'n auto?
-
Mijn videokaart (denk ik):
NVIDIA GeForce GT 540M Up to 2741 MB TurboCache
CUDA 1GB
CUDA 1GB
Heb je al eens bij het starten van maniaplanet gekeken bij settings geavanceerd?michaatjuhhh wrote:Mijn videokaart (denk ik):
CUDA 1GB
Misschien dat je daar iets hebt staan op snelle kwaliteit en niet op goede kwaliteit.
Groet'n Slome
Slome2
DedicatedServers:
-tm1- Netherlands-drenthe- rf-rff shared server (with Aseco)
-tm2- Netherlands-drenthe- HaveFun@Slome'sserver (with MLEPP)
DedicatedServers:
-tm1- Netherlands-drenthe- rf-rff shared server (with Aseco)
-tm2- Netherlands-drenthe- HaveFun@Slome'sserver (with MLEPP)
Stuurprogramma's van je grafische kaart geüpdatet? En de tip van slome2 zou inderdaad ook nog wel eens interessant kunnen zijn om te proberen.michaatjuhhh wrote:Mijn videokaart (denk ik):
CUDA 1GB
't Is voor mij nu ook gokken hoor wat het zou kunnen zijn, heb dit niet eerder gezien

OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |