De vraag is simpel
ik heb momenteel 62000 ladderpoints , hoeveel planet points zou ik dan normaal moeten hebben ???
Vraag dit gewoon omdat ik na de update van vandaag constateer dat ik waarschijnlijk 50% kwijt ben
TKS for info
Dringende vraag over planets en LP punten
Moderator: Dutch Moderator
Dringende vraag over planets en LP punten
Last edited by bel1be on 08 Dec 2011, 20:41, edited 1 time in total.
Re: Dringende vraag over planets en LP punten
Voor elke 1000 ladderpunten krijg je 100 planets, dus reken maar uit. Je krijgt echter maar 100 planets per dag.
Haal je dus 5000 punten op 1 dag krijg je de volgende 5 dagen, elke dag 100 planets en niet de volgende dag 500 planets in 1 keer.
Ik denk dat in jouw geval je nog even geduld moet hebben voordat je alle planets hebt gekregen. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis met jouw situatie.
Haal je dus 5000 punten op 1 dag krijg je de volgende 5 dagen, elke dag 100 planets en niet de volgende dag 500 planets in 1 keer.
Ik denk dat in jouw geval je nog even geduld moet hebben voordat je alle planets hebt gekregen. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis met jouw situatie.
Re: Dringende vraag over planets en LP punten
Bedankt voor het antwoord , maar zoals u het verteld had ik het eigelijk ook gedacht dat het zo moest werkenOuwe wrote:Voor elke 1000 ladderpunten krijg je 100 planets, dus reken maar uit. Je krijgt echter maar 100 planets per dag.
Heb speciaal er niet bijgezet hoeveel planets ik heb momenteel , en als ik me niet vergis lees je die af als je met muis bovenaan het scherm gaat en in de balk die tevoorschijn komt naast de kleine wereldbol
Daar staat bij mij nu 13325
Buiten een download van de 6 befaamde nieuwe canyon cars op Maniapark voor een kost van 100 planets in het totaal , heb ik verder er nog geen uitgegeven
Terug naar school denk ik leren rekenen verlies geen 50% maar win er 50% bij