Hallo,
Wat zijn de online poorten die je moet open zetten in een router ?
Het is voor online te kunnen spelen op een lanparty.
Kan je deze aub hier posten.
Dank je wel voor je medewerking.
Syco
Poorten
Moderator: Dutch Moderator
Re: Poorten
Voor het hosten van een server moet poort 2350 open staan, optioneel voor P2P verkeer is ook 3450 een poort die open moet staan (met de standaard instellingen uiteraard, welke aangepast kunnen worden).
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Ik heb TCP poort nodig
en UDP poort nodig voor te kunnen open zetten.
Dus TCP of UDP poort of Poorten
en UDP poort nodig voor te kunnen open zetten.
Dus TCP of UDP poort of Poorten
Beide moeten openstaan, dus zowel 2350 TCP als UDP. Het spel kan, als er geen UDP verbinding opgezet kan worden bijv. omdat iemand een iets te stricte firewall heeft, een TCP verbinding als fallback gebruiken.
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
Voor te kunnen spelen op een server.
Dus de cleint poorten heb ik nodig.
UDP en TCP poort.
Heb net geprobeerd op 2350 maar ik kan nog niet op de servers.
En heb de standaard instellingen op mijn pc staan.
Want die de poorten moet open zetten heeft de 2350 gedaan en ik geraak er nog niet er op.
Dus welke moet hij eigenlijk openzetten.
Want ik wil de game hier laten promoten op een lanparty dat de gamers eens kunnen spelen op mijn pc.
Dus de cleint poorten heb ik nodig.
UDP en TCP poort.
Heb net geprobeerd op 2350 maar ik kan nog niet op de servers.
En heb de standaard instellingen op mijn pc staan.
Want die de poorten moet open zetten heeft de 2350 gedaan en ik geraak er nog niet er op.
Dus welke moet hij eigenlijk openzetten.
Want ik wil de game hier laten promoten op een lanparty dat de gamers eens kunnen spelen op mijn pc.
Poorten 2350, 3450 + 5000 hebben ze geprobeerd.
En kan er nog altijd niet op 1 van de online servers :'(
En kan er nog altijd niet op 1 van de online servers :'(
Wellicht dat er dan nog een soort van firewall actief is, of dat de server op andere poorten ingesteld is. Kijk dit na in de serverconfiguratie en kijk nogmaals je portforwards en firewall na 

-
Zal het in de fullgame mogelijk zijn om een eigen server te hosten zonder al die poorten te openen?
Ik ken hier namelijks niks van, maar kzou echt een eigen server hebben om men maps te spelen.
In trackmania 1 werkte het hosten toch vanzelf.
Ik ken hier namelijks niks van, maar kzou echt een eigen server hebben om men maps te spelen.
Het is vrijwel identiek aan TM. Als daar het hosten wel automatisch gaat, dan verwacht ik hier geen problemen tenzij bij je thuis dingen zijn veranderd, zoals een nieuwe router, nieuwe windows of wat dan ook. Standaard staan de meeste poorten tegenwoordig dicht en zal je ze open moeten zetten. Op wel je router als in je firewall.PyroBillie wrote:Zal het in de fullgame mogelijk zijn om een eigen server te hosten zonder al die poorten te openen?