verwachtingen

Discussieer hier over alles wat met Shootmania te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
woodz
Posts: 1
Joined: 16 Jun 2011, 17:54

verwachtingen

Post by woodz »

Wat verwacht jij van deze game?
ik kijk zelf enorm uit naar de mapeditor, ik heb altijd al wel eens zelf een fps-map wille make
mistertl
Translator
Translator
Posts: 666
Joined: 15 Jun 2010, 18:43
Location: The Netherlands

Re: verwachtingen

Post by mistertl »

Ik ben wel erg benieuwd naar ShootMania, vooral omdat ik nog altijd geen idee heb hoe ze het precies qua spel willen gaan maken. Screenshots zien er erg veelbelovend uit, maar hoe het qua spel werkelijk gaat worden heb ik geen idee.
Ik hoop zoiets als Unreal Tournament, maar we zullen het de komende maanden wel zien :mrgreen: :3
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
VATO
Posts: 8
Joined: 29 Apr 2012, 16:08

Re: verwachtingen

Post by VATO »

mistertl wrote:Ik ben wel erg benieuwd naar ShootMania, vooral omdat ik nog altijd geen idee heb hoe ze het precies qua spel willen gaan maken. Screenshots zien er erg veelbelovend uit, maar hoe het qua spel werkelijk gaat worden heb ik geen idee.
Ik hoop zoiets als Unreal Tournament, maar we zullen het de komende maanden wel zien :mrgreen: :3
Blijkbaar zit je er niet zover van af :D
User avatar
Elmigo
Posts: 185
Joined: 03 Apr 2012, 12:16
Location: Almere, Netherlands

Re: verwachtingen

Post by Elmigo »

Als je zo op YouTube kijkt naar Shootmania Storm Gameplay en een van de 1e videos (een preview) bekijkt, ziet het er allemaal wel heel tof uit! Ik heb wel hoge verwachtingen van dit spel en ik hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten (dat de release bijvoorbeeld wordt uitgesteld).
Kindest regards,

Elmigo.

Download 3000+ signs for TM² on my download page and discover the possibilities. All signs are 100% FREE to download and install to your game.
â–º GO TO DOWNLOAD PAGE
Jrlopes
Posts: 1
Joined: 23 Jun 2012, 15:02

Re: verwachtingen

Post by Jrlopes »

Wat ben ik hyped! Weinig voer voor ons hardcore fps fans, dus zoiets als dit is heel erg gewaardeerd en uitgezocht!
User avatar
Genetai
Posts: 1
Joined: 25 Jun 2012, 11:48

Re: verwachtingen

Post by Genetai »

Werd vandaag op het bestaan gewezen. Filmpjes en screenshots eens even bekeken en ziet er idd zeer vet uit. Hoog tempo en smalle spelers lijkt idd weer eens op een leuke ouderwetse fps.

Wil het graag eens proberen maar heb nog een alfa key nodig! Wie helpt ? :D
Doe mij die maar. Proud owner of sijmon.nl and treexy.com
VATO
Posts: 8
Joined: 29 Apr 2012, 16:08

Re: verwachtingen

Post by VATO »

Schrijf je in op de website voor beta keys. Alpha is binnenkort toch afgelopen
laurens92
Posts: 131
Joined: 21 Sep 2011, 13:18
Location: Belgium

Re: verwachtingen

Post by laurens92 »

Ik heb de alpha versie al gespeeld, en moet zegggen dat voor shooter liefhebbers het een heel leuk spel zal worden.
Ik ben na 2-3 uur al gestopt met het spel omdat het gewoon niets voor my is, ik ben een 100% racer. gogo TM²!
Professional TM² Canyon player, member of Team Awsomniac.
Ladder Moderator, if you have questions, don't be scary to ask!
Post Reply

Return to “Shootmania”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests