TM² taken from me?

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
relise_Be

TM² taken from me?

Post by relise_Be »

Hi, it seems my copy of TM² has been 'taken' from me? it has been removed from my profile without any warning, can't download it anymore and my cd key is not valid anymore? Support doesn't answer my e-mails so i'll ask here.
mistertl
Translator
Translator

Re: TM² taken from me?

Post by mistertl »

Aangezien je in het Nederlandse gedeelte van TM2 post, neem ik aan dat je Nederlands spreekt ;)

Hoe ben je aan TM2 gekomen? Zat deze toevallig bij een Intel processor? De keys die daarbij zaten waren namelijk maar een jaar geldig. Vlak voor het aflopen van die periode zou je van Nadeo een e-mail moeten hebben ontvangen daarover.
De enige mogelijkheid om nog TM2 te spelen is in dat geval om het volledige spel te kopen via http://nl-maniaplanet.gamesplanet.com/s ... nia-canyon.
Mocht je het spel wel gekocht hebben, dan zul je toch moeten wachten op antwoord van de winkel helaas. Wij kunnen hier niet kijken waarom een bepaalde key niet meer geldig is.
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
relise_Be

Post by relise_Be »

Woeps, vergeten dat ik het nederlands forum had gekozen. Ik weet niet hoe ik deze gekregen had, iemand die ik ken had 2 promotion codes gekregen voor TM² en gaf 1 van de 2 aan mij, zou het daaraan liggen?
relise_Be

Post by relise_Be »

relise_Be wrote: zou het daaraan liggen?
Door die promo code?
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Het is inderdaad goed mogelijk dat dit Intel promotiecodes waren en daarom dus maar een jaar geldig waren. Misschien kan je vragen aan die persoon waar hij/zij die key vandaan heeft? Dan weet je het direct ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
relise_Be

Post by relise_Be »

Zal ik doen, bedankt voor de reply!
Post Reply

Return to “Trackmania 2”