TM2 download location?

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
Jeroewnz

TM2 download location?

Post by Jeroewnz »

Ik kocht een key voor TM2 via (knip) omdat ik via maniaplanet geen enkele betaalmogelijkheid had die werkte voor mij. Ik ben nu in het bezit van een key, maar waar kan ik nu de game downloaden?? Ik vind nergens op de trackmania site een link/mirror??
mistertl
Translator
Translator

Re: TM2 download location?

Post by mistertl »

Ik ben bang dat je opgelicht bent bij die website. Je zou altijd direct een downloadlink moeten krijgen voor de beta, en daarnaast is de prijs simpelweg niet mogelijk (bij alle shops net geen 20 euro). Als ik jou was zou ik proberen je geld terug te krijgen bij die winkel.
Aangezien voor iedereen de downloadlink anders is, kan ik deze helaas niet geven.
Bij de officiële Ubisoft shop heb je trouwens meer mogelijkheden zoals iDeal of bankoverschrijving.
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
mistertl
Translator
Translator

Re: TM2 download location?

Post by mistertl »

Ik heb inmiddels een bevestiging van Nadeo gekregen dat de winkel waar je de key hebt gekocht geen geldige keys uitgeeft. Als ik jou was zou ik je geld proberen terug te krijgen, aangezien je er niets aan hebt dus.
Laat dit ook direct aan andere mensen een waarschuwing zijn dat geldige keys enkel via de officiële kanalen (GamesPlanet en de Ubisoft shop) te krijgen zijn ;)
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Post Reply

Return to “Trackmania 2”