Tweede account in TM2
Moderator: Dutch Moderator
-
Tweede account in TM2
Mijn zoon zag mij TM2 spelen en het leek hem ook leuk om te doen. Nu is er een optie om ingame een tweede account aan te maken. Jammer genoeg is dat niet zo simpel. Bij het aanmaken wordt er om een key gevraagd. Als ik deze dan invoer krijg ik te zien dat deze al in gebruik is ( door mij natuurlijk). Wat moet ik doen om met twee accounts te spelen?. Het zal toch niet zo zijn dat je een tweede game moet kopen voor een key.
-
- Manialink: maniaflash?smurfen
Re: Tweede account in TM2
Helaas wel.
In TMF kon je extra accounts aanmaken omdat het een gratis spel was.
Wil je dus meer accounts, dan zal je helaas toch het spel nog een keer moeten kopen.
Greetz,
In TMF kon je extra accounts aanmaken omdat het een gratis spel was.
Wil je dus meer accounts, dan zal je helaas toch het spel nog een keer moeten kopen.
Greetz,
HaagseSmurf
Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
Or just visit
Omdat mijn zoon het ook graag wilt spelen heb ik zelf maar is wat geprobeerd.RayBrenner wrote:Mijn zoon zag mij TM2 spelen en het leek hem ook leuk om te doen. Nu is er een optie om ingame een tweede account aan te maken. Jammer genoeg is dat niet zo simpel. Bij het aanmaken wordt er om een key gevraagd. Als ik deze dan invoer krijg ik te zien dat deze al in gebruik is ( door mij natuurlijk). Wat moet ik doen om met twee accounts te spelen?. Het zal toch niet zo zijn dat je een tweede game moet kopen voor een key.
Natuurlijk kan hij onder mijn login online gaan spelen maar hij vindt het leuk om tegen mij te racen en ik dat vind ik ook leuk natuurlijk

Het volgende moet je doen:
Ga naar de spelers pagina (http://player.maniaplanet.com/), log daar in en maak bij Dedicated Servers een server account aan.
Start TM2 op (zorg dat meerdere profielen aanstaat) en maak een nieuw account. Klik op "Ik heb al een account" en vul daar de gegevens in van je "server account". Negeer de meldingen die komen (gewoon op ok enzo klikken).
Sluit daarna TM2 af en start het opnieuw en login met je echte account.
Kies dan "Lokaal Spel" en "Splitscreen" en voila je kan tegen je zoon racen....
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, dit is volgens mij het enigste wat nog mogelijk is.
Last edited by Ouwe on 22 Sep 2011, 13:47, edited 1 time in total.
-
- Manialink: maniaflash?smurfen
Mooie tip Ouwe!
Thx!
Greetz,
Thx!
Greetz,
HaagseSmurf
Or just visit
Or just visit
Kan veel makkelijker 
Gewoon naar Splitscreen, daar op Nieuw Account klikken, gegevens invullen, en je kunt racen

Gewoon naar Splitscreen, daar op Nieuw Account klikken, gegevens invullen, en je kunt racen

OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
Ik heb dan ook de gebruikershandleiding, wat normaal bij een spel zit, niet gelezen.mistertl wrote:Kan veel makkelijker
Mooi dat het ook makkelijker kan.
Zit er "los" bij deze keerOuwe wrote:Ik heb dan ook de gebruikershandleiding, wat normaal bij een spel zit, niet gelezen.mistertl wrote:Gewoon naar Splitscreen, daar op Nieuw Account klikken, gegevens invullen, en je kunt racen

Developer of XASECO for TMF/TMN ESWC & XASECO2 for TM²: see XAseco.org
Find your way around the Mania community from the TMN ESWC hub, TMF hub, TM² hub, and SM hub
Find your way around the Mania community from the TMN ESWC hub, TMF hub, TM² hub, and SM hub
Ja wist ik Xymph, het was ook maar een grapje van mij. Was de smily vergeten zie ik