kan dit spel niet spelen

Discussieer hier over alles wat met Trackmania 2 te maken heeft.

Moderator: Dutch Moderator

Post Reply
echnation

kan dit spel niet spelen

Post by echnation »

ik heb net tm2 gekocht gedowload en een account aangemaakt maar als ik nu wil inloggen krijg ik de melding : kan dit spel niet spelen.
ik kan dan alleen profiel selecteren en als ik dan op mijn spelerspagina online klik kan ik daar wel gewoon inloggen.
heb net 20 euro betaald voor een spel maar kan m niet spelen :(
HaagseSmurf

Re: kan dit spel niet spelen

Post by HaagseSmurf »

Misschien moet je t spel opnieuw downloaden?
Ik heb wel een link voor een kortere download, daarna volgen wel diverse updates, maar misschien helpt t:

http://files.maniaplanet.com/2011-10-9/ ... _Setup.exe

Succes!

Mocht t niet lukken, dan horen we dat graag, er zijn genoeg spelers die je willen helpen!

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
mistertl
Translator
Translator

Post by mistertl »

Je hebt wel je key ingevoerd?
OS: Windows 10 x64 Pro | CPU: Intel Core i7 7700k @ 4,2 GHz | RAM: 32GB DDR4 | GPU: nVidia GeForce GTX 1080 |
MB: MSI Z270 Gaming Pro Carbon | HDD(s): Crucial MX100 512 GB, WD Caviar Black 7200 rpm 500 GB | Sound: Realtek ALC1220
echnation

Post by echnation »

heb het een paar keer helemaal opnieuw geinstaleerd en ook opnieuw gedownload, ik kan wel inloggen maar dan geeft ie melding: deze titel kan niet worden gespeeld.
ik kan dan alleen profiel kiezen en als ik op voertuigen klik krijg ik geen auto's te zien en bij geavanceerd kan ik bij speel online ook niks selecteren, als ik dan inlog op mijn spelerpagina online geeft ie wel aan dat ik online ben.
ik heb de key ingevoerd en heb ook de e-mail met accountinformatie gehad.
ik kan wel gewoon inloggen met het profiel van een vriend en het spel gewoon spelen en als hij met mijn gegevens in wilt loggen krijgt ie hetzelfde als wat ik heb.
heb ook geprobeerd een nieuw profiel aan te maken maar dan krijg ik melding dat de key al gebruikt is.
HaagseSmurf

Post by HaagseSmurf »

De onderstaande quote van misterl is denk ik ook bij jou van toepassing:
mistertl wrote:Als je het spel via GamesPlanet/TrackMania.com of de Ubishop gekocht hebt kan je het beste even contact opnemen met hen, zij kunnen jouw probleem nakijken.
E-mailadres van Gamesplanet/trackmania.com is Support.maniaplanet.en@gamesplanet.com, vermeld je probleem in het Engels, bestelnummer, het gebruikte e-mailadres en (Indien van toepassing) je Paypal transactienummer.
Als je bij de Ubishop hebt besteld: je kunt contact opnemen via http://support.ubisoft.com. Vermeld hier eveneens de eerder genoemde gegevens ;)
Hopelijk kunnen zij je verder helpen: Succes!!!!

Greetz,
HaagseSmurf

Check Smurfen.net and / or Smurfen.nu for all info.
You can also like our facebookpage at FaceBook Smurfen.net.
Or just visit
our Smurfen.net Canyon servers,
the Smurfen.net Valley and Royalserver.
echnation

Post by echnation »

dacht dat ik het had gevonden toen ik met bookmark manialoto extra klicks voor top o luck wou kopen, kreeg toen een schermpje met: Let op! Je moet je account valideren voordat je Planets van je online account kunt uitgeven. Voer a.u.b. je validatiecode in om je accaount te valideren:

Klinkt erg hoopgevend toch?
Viel dus erg tegen, enigste wat er veranderde is dat ik mijn planets kan uitgeven.......

ga dus maar contact opnemen met de support maar mijn english is very ehmmmm belabberd.
bedankt voor de tip smurf :thumbsup:
Post Reply

Return to “Trackmania 2”